15 Februari 2012

Wordless Wednesday : BYE-BYE TIME ^_~

Selamat Jalan
Maxis Broadband & Astro
^_^


No more Disney Junior Channel for Zakwan,
No more AXN & Diva Uniersal for Mama, uwaaaa....!!!!
No more Sports Channel for Papa, yeay!! =P


Selamat datang Unifi!
Takmo nakal2 ek, hehehe
Wat keje leklok! ;)


12 comments:

eima berkata...

wahhh ... mahai tu unifi ...
wawan ok ke nanti tak tgk kartun dsney tu

Nigina berkata...

gina nak teringin pakai unifi tapi hubby tak kasi... sebab dia nak tgk bola kat astro huhuhuhu hehehhehe

syawalsimpsons berkata...

semoga unifi bekerja dengan baik....

@e_da berkata...

akak dah [pakai unifi ni.. memang memuaskan... tgk movie laju je.. heheh

lia berkata...

unifi nyer channel kena byr gak kan unless amik yg RM159 x silap... yer ker?

MrS. F!zA berkata...

mesti laju mcm F1 ni..ekekekke

mama rifQy berkata...

hahhahaa..sian zakwan!!hehhee..oh nak pasang unifi ek..pasti lajuuuuu!!hee..na gune streamyxx

mummy_ayu berkata...

wah..nanti update ek..k ke tak?

eB ezrin berkata...

kalo la bukit naga tuh ader unifi. sng. nih x der. hu3

Sidratul Muntaha berkata...

aku still ade both
unify and beyond
sbb beyond ank tgk sundance,sw,dgn one sd

amiey lee berkata...

ikut hati memang nak amik unifi..
mil dh pakai unifi..adik sendir memang staff unifi...

tapi ikut kemampuan ntah le...
padahal byr asteruk ngan p1 wimax dh 170 cmne tu?????

::Mamalyna:: berkata...

welcome to the club... pada pendapat akak kan.. mulanya kita akan boring coz takde chanel nak tengok2...tp lama2 dah okey jer.. yg penting, tenet super lajuuuu...n trasa yang takde asterok pun takpe... leh layan kat youtuber, dload jer citer2 yang ada kat asterok tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...