29 Februari 2012

Wordless Wednesday : ACUAN SAMA ;)

^_~


Dua2 gambar masa umo depa 2 bulan ;)

Zakwan Afif Najmi masa 2 bulan 5.4kg
Nayli Az Zahraa baru2 ni timbang masa check-up 6.1kg
Tapi nampak pipi Zakwan lagi gebu kan, kan? Hehe
Abang bulat, adik empat segi =p

11 comments:

ytekecik berkata...

satu acuan, tapi adik lagi besau dari abang..huhuhuh

MamaYatie berkata...

uikss...dah makin bam bam dah nayli..berat tang pipi la tu.ahaks!

mamalieyna berkata...

Nayli mmg lg semanngat dia...hee..dua2 comel n mmg sah acuan sama..hee~

Nayli mata lg besar sket ..comel bb girl nih~..eeii..

♥cikmOt♥ berkata...

pepun dua2 comel...hehehe

syawalsimpsons berkata...

mmg 1 acuan yang sama ni...

amiey lee berkata...

hee nad itula sama mcm sarah and ashraf...ashraf bulattt..sarah ada segi sikit

eima berkata...

mmg comey.... beza tak mata je muka idung sama je .....

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ala tetomeyyy...

somtam tu kan nad, macam rojak..tp die ade letak ketam yg softskin tu..bleh makan mcm tu je kulit die..
sedap!

lia berkata...

Zakuan super chubby....
Nayli super semangat....

kayyana berkata...

comel =)

ADEEYA berkata...

Wahh adik lagi berat dari abg, tp abg lagi nampak bulat dr adik hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...