14 Februari 2012

Kek Kahwin Aunty Wawa = Kek Kahwin AZIZULHASNI ;)

Suka sangat MamaZN tengok kek Aunty Wawa ni
Comey jek..
Cam pengantin nya jugak, hehe



Kek yang bertingkat2
Ada 1 kek besar
Dengan cupcakes2 yang comey2
Kalernya pun ikut tema, hehe
Purple & pink ;)



Tapi...
Apa yang sama dengan kek kahwin Azizulhasni ?
Kenal tak sape Azizulhasni? ;)
Actually Azizulhasni tu pelumba basikal negara yang terkenal tu
MamaZN penah up citer pasal gi kenduri kahwin Azizulhasni
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/04/wedding-pocket-rocket-man-sepupu-saya.html
Sebab Azizulhasni ni kawen ngan sepupu tiri MamaZN


Ni ha, kek kawen Azizulhasni tu
Apa yang sama nya?
Hahahahahaa...!
MamaZN ni mmg suka wat saspen cenggini, hikhik
Actually
Yang sama nya adalah si pembuat kek itu ;)
Aunty Wawa order kek dengan org yang buat kek utk Azizulhasni tu la..
Tu la yang sama antara mereka, hehe
^_~

10 comments:

MRS. K berkata...

alahai.. kecik je leher patung pengantin laki tu.. ngee..boleh makan tak tu?

Cute Mum berkata...

suspennya..
cantik kek tue..

Salina@IbuAqil berkata...

Dik!!
Comel ler keknya.. Hi3!!

wan nurul hezrina berkata...

ekceli mmg lawa kek2..rasa dia ok?

eT berkata...

toinggg!!!
idea...nnti kawen nk wat kek camni la....hehehe (verangan :p)

Nanie berkata...

Memanglah cute kek tu... siap model atas kek tu pakai tudung lagi... hehehe... suke!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

heheh..mmg sweet sgt kek pengantin tu..sbb ada doll pasangan pengantin..so sweet..:))

*∽ IZAN ∽* berkata...

cantek cantek! sukerla... trend baru sekarang ekkk

mama rifQy berkata...

mak aiiii...canteknye kek die!! jeles nengok!!!!

::Mamalyna:: berkata...

tak nak komen kek...nak komen, cantiknyer baju pepel nad tu.. kurung moden kah?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...