08 Februari 2012

HANTARAN Belah Perempuan Kepada Pihak Lelaki :)

Okeh..
Meh kita mulakan citer pasal kenduri kendara Aunty Wawa & Uncle Jijib
^__^
Tu pun kalu ada yg sudi nak membaca la, hikhik
Ni yang ada dalam kamera MamaZN
Awal2 ada la masa nak snap2
Majlis dah mula, mmg dah takde masa, huhu!
Kena tunggu gambar2 dr kamera sepupu2 la jawabnye ;)

Untuk pengetahuan kawan2
Hantaran2 Aunty Wawa yang siapkan sendrik
Kretip gak Aunty Wawa ni, haha! =P

Ni bilik pengantin... Simple jek! ;)
Tema : Putih+Ungu


Bekas kaca ni Aunty Wawa tempah
Bape RM sebijik MamaZN tak tau, huhu!

Senaskhah Al-Quran

Perfume

Kasut

Belt & wallet

GPS

Kemeja & tie

Cincin

Takde dalam gambar ~ sireh junjung, bunga pahar & 4 bekas kuih muih
Masa snap2 hantaran ni menda2 tu sume tak siap lagi
Pastu trus lupa nak snap, huhu!

Cantek kan?
Geram jek MamaZN tgk
Terkenangkan zaman dolu2 huhu!

p/s :
Khas utk bakal2 penganten ;)
Takpun kepada mereka2 yang ada adek bradek yg nak kawen ;)
Sape2 yang berkenan nak menyewa bekas2 hantaran ni
Bgtau la ek, hehe
MamaZN tolong Aunty Wawa jek ^_~
EMAIL : nadyaewani@gmail.com







11 comments:

lia berkata...

Nad, aku sukak tgk bilik panten... sgt berseri2...

mana panten? mesti berseri2 jugak...

sue zainun berkata...

cantiklah hantarannya..pandai dia wat..huhu biasalah tuh kalau adik beradik kawin kita yg sibuk..xper untuk memeriahkan majlis

Salina@IbuAqil berkata...

Cantek lah nad..
Berseni sggh tangan adik nad ni..
Serius akak berkenan..
Ermmmm agak2 time Aqil nnt untie wawa sudi x nak tolong gubahkan..
Opssssssss!! makan tahun lg tuh..
Hik3!!!!

Fadzillah Kamarudin berkata...

lawa tema dia...
lawa hantaran dia...
semoga bahagia di dunia & akhirat...
amin...

amiey lee berkata...

cantek kemas dan menarik.. sukanya

~diAhOntHeblOg~ berkata...

smart la! sempoi je...tp cun..

Alycia berkata...

cantiknya... nad, bgtau alycia brape nk sewa bekas2 ni.. sbb adik nk tunang bulan 3 ni.. dah alang2 ada baik guna jer kan.. xpyh carik.. skali dgn bunga2 dlm tukan..

Nana berkata...

sweet je kaler hantaran ni lawa

MamaYatie berkata...

simple but realy nice!! pandai aunty wawa...

yer la, kalo tak sewakan syg bekas tu membazir..cantek tur...

wan nurul hezrina berkata...

lawa btul kaler hantaran nie.suker nengok

mummy_ayu berkata...

cantik..bekas kaca tu pun cantik..bunga2 tu pun..sweet..nice sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...