20 Februari 2012

Hadapi Dengan Senyuman ^_^

Masih lemau2 di pagi Isnin selepas berhujung minggu..?
^__~

Hadapi la hari Isnin dengan senyuman seperti saya, hikhik


Mesti hati akan tenang dan ceria ;)
Takmo moody2 tau!

Okeh, saya sambung tido balik
Huaaarrgghhh..!
Sedap btul menggeliat! :)


Tido dulu..! :)



Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang



Jom cuci-cuci mata kat sini :
http://papamamazakwan.blogspot.com

Let go murah2 je...
Mana tau kalau2 ada yang berkenan di hati
^_~

12 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

bestnya jadi baby...tidur jek kejenya...hehehe

mamalieyna berkata...

waaah ceria betul pagi2 ni ye.. seceria baju comel die tu...kiut jer~ ^_^

mencari legging tuk si Hakeem ni, ada dh beli tp saiz 6lbn, beso ler..herm..mau cari legging, mau cari legging..hehe~

*herm..ada anak kecik ni pun byk cabarannya kan, dgn anak sulongnye, itu pun kena hadapi dengan senyuman..hehe~

@e_da berkata...

nayli dah bam bam la.. cute baju dia...

mummy_ayu berkata...

alahai..cedap nya Nayli tido..kitaorg semua kena keja nie...tomei jer..

amiey lee berkata...

huhu senyummmmmmmmm smpai ke telinga dah ni hahhaha

mama rifQy berkata...

lagu ke hape tuh nad..kembalikan mood andaaaaa!!!

syawalsimpsons berkata...

besonyer nayli...semangat benor...baguih...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

makin bambam budak nie ye..sedap betul mengeliatnya

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

comeynye nayli,
semakin semangat tgk badan dia
berkat susu ibu ler ni ye..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

hamboi2 mengeliat bukan main..

ira jatuh..kaki die terseliuh bengkak..seb bek xretak..so ssh drive or naik tgga..stay putrajaya sbb nek lif je..hehe..

Salina@IbuAqil berkata...

uishhhhhhhhhhhhhhhhh!!
cantik baju anak dara tu..
penuh warna warni.. ;)

Nadiah Sidek berkata...

cerianya baju nayli! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...