01 Februari 2012

::: Demam & Kenduri Kawen :::

Dah beberapa hari tak online
Dah beberapa hari dok berselimut jek
Huhu..!!
MamaZN demam, uwaaaa...!!
Siap pakej selsema & batuk
Takpela
Sakit2 ni pun hikmah jugak sbnrnya...

Malam ni kami balik kampung
Pasni 3 hari 3 malam jadik org penting
Utk majlis Aunty Wawa

Khamis (esok) ~ Majlis Khatam Quran & Tahlil
Jumaat (ptg) ~ Majlis Akad Nikah
Sabtu ~ Majlis Resepsi @ Dewan Rumah Rehat Teluk Intan
Isnin ~ Majlis Bertandang
Selasa ~ Balik BSP!
Moga segalanya berjalan dengan lancar.... Amiinnn!


Ni gambar terbaru MamaZN & anak2, hehe
Pantang2 pun ligat berjalan!
Takleh la lelama dok terperuk kat umah jek
Dah macam cacing kepanasan, wakaka!
Tak dengar kata, tu yang demam kot! ;)

7 comments:

Salina@IbuAqil berkata...

Amboi3!!!! Bukan main dia nyongket je yer.. ;)
Nad, akak x dpt p kenduri adik nad..
Akak g KL sabtu tu ada kenduri ahadnya..
Sorry sgt yer dear..
Apapun akak doakan majlis berjalan lancar.. AmiN!! ;)

MamaYatie berkata...

semoga semuanya berjalan lancar..
Selamat pengantin baru tuk wawa..

Gieyana berkata...

sakan shopping yer Nad..happy for ur sis..selamat pengantin baru utk ur sis & bakal suami dier..:)

mamalieyna berkata...

amboi nad...dpt ye habuan sbb tak dgr kata..hikhik..kak eina kuar g checkup kt klinik setangah hari je pun, baliknya dh sakit kepala, ala2 nak demam.. sudahnya si Hakeem yg demam panas..huu~ tp hari ni nmpk dh ok dia..

semoga semua berjaln lancar okies.. t care..haih belum habis pantang tu, jgn ligat sgt..hee~

kayyana berkata...

wah.. bukan main lg zakwan bergambo.. adiknye sokmo tido ye.. comel comel. semoga segalanya berjalan dengan lancar.. amin

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah penuh jadual tu, ceria betul abang zack la ni

ch@ berkata...

baju zakwan tu, coraknya sama dgn dress oni. hahaaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...