18 Januari 2012

WW : Ni La Jadiknya Bila LELAKI Masuk DAPUR...

Tak semua lelaki kot, huhu!
PapaZN jek
^_~


Abes periuk MamaZN
Berlekuk jadiknya, huhu!
Cemane bleh jadik camni ntah
Kena mintak baru ni!
=P

13 comments:

Izan Ishak berkata...

wahh... mmg nak kena beli lain ni... tapi masih baru berkilat lagi periuk tu... hehe

*salam kenal dari izan@diariummi....

mummy_ayu berkata...

wah..mcm mana leh jadi mcm tu..tapi ok gak, leh claim periuk baru..

amiey lee berkata...

hahahahahah aduhaiiii habis periuk kekekeke

p/s: nasible hubby kta ni memang dh pro kt dapur..kita plak jadi tak tentu hala hahahahahaa

mamasuri berkata...

hehehe..gitulah kalau suami masuk dapur..sy kalau suami masuk dapur mesti pk bukan2...hehehe

eima berkata...

hahaha jatuh la ....

suhaina laui. berkata...

claim periuk vision ye mamaZN.....mmg haru gak kalo hubby sue masuk dapur...cari brg xpernah jumpa asyik jerit ty mane tu mane ni ;)

salam perkenalan...

kekucingkatz berkata...

hahaha....bos ni memasak ke bertukang.... hmmmm..bukan laki je Nad....yg pompuan pun sama....habis legam periuk lawa aku...tensen...

fyna berkata...

uikkss.. ganasnye..hehehe...




fyna singgah n follow blog akak...

ADEEYA berkata...

Haha papaZN bertukang kottt tu jadi camtu ihihihi :O

Lulu Caldina berkata...

lulu selalu singgah blog ni kak!!! ;)

kompem kena mintak baru.. ekeke

Terkini di Lulu-Pages...

eB ezrin berkata...

hik3. ;p

mamalieyna berkata...

hehe..habis pntng, ajak soping periuk baru la gini..hee~

Imaan09 berkata...

hahahaa..dasar masterchef tandanya tu nad..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...