14 Januari 2012

Saya MeNGAKU.......

Saya meNGAKU yang selama 30 tahun
(mak aih, lamanya! =p)
Saya taktau apa itu NGAKU
Sama ada ia sejenis buah2an, mainan ataupun alat kelengkapan umah

Setelah saya tau rupa2nya ia sejenis buah
Saya meNGAKU saya tak penah tau rasenya cemane
Dan nak makannya cemane

Saya juga meNGAKU
Setelah berblog dan mempunyai ramai kawan2 di alam maya
Baru saya tau & kenal apa itu menda alah NGAKU ni
Terima kaseh pada kengkawan sekalian
Terutamanya Nana @ IbuDamia
Yang berjaya memperkenalkan buah NGAKU ni secara tidak langsung pada saya
^__~




Dan sesungguhnya
Saya meNGAKU yang saya jeles
Tengok kengkawan dok upload kat blog & FB
Gambar2 buah NGAKU ni
Dan menyatakan kesedapannya nya

Ya, saya jeles sbb saya tgh dlm pantang!!!
Huhu!!


p/s :
dengar citer, buah ni 1thn sekali jek kn baru ada?
alamatnya kena tggu thn dpn la, huhu!

11 comments:

mama rifQy berkata...

same la kite nad!! na pon xtau apakah itu buah ngaku!!!!hehhehee

♥cikmOt♥ berkata...

nad wat la kerepek..sok sok dah bis pantang leh makan...hehehe

Ummi Dania Yasmine berkata...

I ngaku...i tak tahu buah NGAKU!!!!

~diAhOntHeblOg~ berkata...

alamak..ciannye..tp buah ni goreng je..xleh makan jugak ke?

Adyshariz berkata...

saya pon mengaku tak tahu..hehe

tak penah makan pon

salimah berkata...

hehe...bnyk peNGAKUan disitu...
mmg sedap NGAKU ni...hari biasa pun ade jual rasanya..cuma harga mahal skit kot n x bnyk melambak2 mcm musim CNY ni..

Lelord berkata...

nak mengaku gak selama 34 tahun x penah tau pun pasal ngaku ni...tak sabar nak balik mesia next month dah soh adik beli siap2 soh mak wat kepek

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

k.eija br tau bila baca n3 nad ni..
x pernah tau n semestinya x pernah rasa..

Falsya berkata...

kuat betul pengaruh nana nieh..hehe..

MamaYatie berkata...

errkk...32 thn..tak pernah tahu w/pun tiap2 hari berada dlm linkungan org cina..waaa,kesian daku!!

Zue AnnaLeeya berkata...

sama ler nad... slama nih mmg tak tau mkn pon ngaku nih.... semenya nana punya psl... hehehe....

td pon smpat lagik pegi carik ngaku nih...
makyong tingin nk mkn... lalalaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...