25 Januari 2012

Jemput Ye Kawan2 Sekalian...

Bismillahirrahmanirrahim...
MamaZN dengan rendah dirinya
Nak jemput kawan2 ke
Majlis kawen adik MamaZN ~ Aunty Wawa :)
Pada 4 FEB 2012 (Sabtu)

Time ni ada cuti panjang gak
Mana la tau
Ada kawan2 yang dok area2 Perak ni
Takpun
Ada kengkawan yg nak berjalan2 ke arah utara ke
Meh la singgah Teluk Intan :)





Moga kehadiran kengkawan nanti
Dapat la sedikit sebanyak
Memeriahkan lagi majlis ni
^_^
Dapat gak kita ketemu nanti, hehe...

10 comments:

syawalsimpsons berkata...

ala tak balik sebelah utara..kalo tak mesti terjah jaa....dengan muka tak tau malu..kakkakakkaka

Cho Zila berkata...

tahniah untuk adik... akak tak balik perakler pulak...

eB ezrin berkata...

alahai, kalo la 11hb kami singgah insyaallah, sbb kami turun ipoh kenduri 11hb tuh :)

Gieyana berkata...

Insyaallah kalau x da aral melintang leh p..:)

Selamat pengantin baru utk adik Nad..:)

lia berkata...

nad, aku x dpt p...

tp 1 menda aku perasan.... ayah ko QS ek, ada SR itu he3

amiey lee berkata...

tq nad.... sbb jemput...

mummy_ayu berkata...

jauh la..kalud ekat2 leh gak terjah..
apa pun, semoga majlis tu nanti berjalan dgn lancar..amin

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam nad...InsyaAllah,klu lapang,k.atie singgah.Buat majlisnya kat dewan rumah rehat tu ya....Pada 4 feb mmg byk terima jemputan kenduri kawen.....

~diAhOntHeblOg~ berkata...

InsyaAllah kalau ke perak kite singgah..mekaseh jempot..

mamalieyna berkata...

eheh..nad belum habis pantang kan time ni..kalau pantang 44hari la cam k.eina..hee~

pepun thanks jemputannye..mesti nad sama sibuk ni wlu dlm pntang..hehe..yelah adik sndiri kan..tahniah buatnya~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...