25 Januari 2012

Berkat SUSU IBU..... ^_~

Nayli genap 1 bulan arini! :)
Alhamdulillah....
Sehat anak mama sorang ni :)

Tadi Nayli ada check-up kat klinik
Kami ke Klinik Kesihatan Teluk Intan
Naseb baek Nayli gud girl
Senyap jek takde meragam, hehe...


Berat Nayli pun dah bertambah dengan jayanya!
Masa lahir berat Nayli ~ 3.24 kg
Genap sebulan ni berat Nayli dah jadi ~ 4.6kg!
Yeay..!!! Bertambah 1.4kg!



Dekat 2 jam gak kami bertapa kat klinik tadi
Standard la kalu klinik kesihatan, ye dak?
Hehehe...
Pas nurse check Nayli
Check MamaZN plak
Pastu dah 1 bulan ni, Nayli kena la injection Hep B dos ke-2
Naseb baik nanges kejap je, huhu!

p/s :
Berat Nayli bertambah...
Berat MamaZN?
Of kos la berkurang, hehe....
Masa nak bersalin aritu 80kg.. Tadi timbang 68kg!
^______^
Senyum panjang MamaZN!






Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

24 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

hehhe...semangat...

muka nayli cam abang z dialah nad...

Arra Ahmad berkata...

berat mama turun tu yang penting..hehe

@e_da berkata...

wow mama dah nampak slim dah tu

lia berkata...

Nad.... u da slim balik... wallaaaaa he3

syawalsimpsons berkata...

mmg nampak slim melim dah tu...terbaikkk tu..tahniah....mmg kurus la..suke3

amiey lee berkata...

hahaha lawakk la...mestila nak tgk berat kita berkurang berat anak bertambah huhuhu

~diAhOntHeblOg~ berkata...

yeayyy..mama makin cun..baby makin comel!!!

*∽ IZAN ∽* berkata...

Nad wah wah wahh.. banyak turun tuhh!!! Baby pulak banyakkkkk naikk!! memang perkembangan yang baguss..!!!

Izan pun check up 1hb Feb ni nanti.
Nad pun dah sebulan yekkk... dah merdeka fasa pertama ekekekekek

ada 2 minggu lagi berpantang tu Nad oiii.. bawak2 bersabar yekkk.. jgn lupa dunia pulakk eheheh

♥mama eza♥ berkata...

heheh ok la tuh, mama nayli nmpk slim, pipi nayli meloyot..huhu

Alycia berkata...

wahhh.. br nmpk muka nad lps bersalinkn nayli.. ehh, dh turun lah.. cayok2.. usahalah pakai pb tu smpai brjaya.. nnt bole jd testimoni alycia hehe..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

suka2 suaka2..betul kata orang kalau bersalin pastu pantang betul2 mesti kurus balik..silap2 slim mcm anak dara ...

Ely Hasrul berkata...

wowww banyaknye turun!! patut la nmpak bertambah santek.. nayli good girl!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Happy 1st Month Nayli..Alhamdullillah perkembangan yg baik, berat badan naik cantik..

yg penting berat badan Mama ZN turun tu yg buat bertambah syiok kan..

ADEEYA berkata...

Nak turunnnn kan berat gakkkkk ! hehehhehe

zura_habib berkata...

berat turun skrg..maintain tau..kalau x leh geng la kita nnt huhu...

miya berkata...

wahh comellnya nayli!!

mamalieyna berkata...

waah si anak makin semangat, si mak makin slim...jeles ni..hehe.. happy 1 month Nayli...Hakeem Isnin depan checkupnye..tgk camne progress dia, dia tak fully BF mamanye..huu~sadis..sadis..

mama_umar_maryam berkata...

mmg best tgk perkembangan baby after 1m dgn penguncupan badan kite after 1m ;)

Sidratul Muntaha berkata...

senyum - senyum sbb dah kurus!
jeles mak!

mamasuri berkata...

wah syoknyer berat dah turun...
nayli pun gud girl...senang mama kan..

Salina@IbuAqil berkata...

Muka dia sejibik cam Abg Zack.. Hik3!!!! ;D

Momma Mia berkata...

huhu patut senyum panjang.. byl turun berat mama tuh.. 12 kg. happy bfeeding

Bionic women berkata...

Comell nayli..
wah nad dah kurus ler..huhuhu..sangat jeles..hehe
bila nak dapat jumpa nayli nih???

ummiaqeef berkata...

wah dah kurus.. yeay!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...