14 Disember 2011

::: Tak Abes2 Masak Lagi..? | Kali Ni SERAWA DURIAN :::

Hahahah..!
Aritu kata last mau masak2 ;)
Tapi kalu dah 'ter' rajin tu
Masak jugak, hehe...!

Disebabkan ada permintaan lagi drp incik suami
MamaZakwan turutkan jugak la...
Menda senang takpe lagi
Jangan mintak yg renyah2, sudah la, huhu!
Eden dah tak larat! ^_~


Kali ni menunya ialah ~ SERAWA DURIAN :)
Dalam 29 tahun
Ini kali kedua MamaZakwan masak serawa durian ni, hehe...
Kali pertama rasa cam tak menjadik sgt
Tapi kali ni............ terangkat! ;)
(Haha! ada hati puji diri sendrik =p!)


Kami makan cicah ngan roti jek
PapaZakwan tak bape nak makan ngan pulut
Makan camtu jek pun sodap gak, hehe...


Tengok tu....!
Kan MamaZakwan dah cakap tadi...
SODAP! Hehe...
PapaZakwan pun sampai hirup dari periuk!
Zakwan pun tgk dengan pandangan pelik je, heheheheeh...
(Jangan ikut perangai PapaZakwan ni, buruk! haha!)

8 comments:

lia berkata...

pic paling hebat : hirup dr periuk + x pakai baju wakakaaa

syawalsimpsons berkata...

ayoyo/....makan sampai tak sempat pakai baju...mmg sedap benar tu...

mummy_ayu berkata...

mak ooii.sampai makan dr periuk, cedap sgt tu..Ayu pun baru2 nie Ibu masak serawa durian.yum yum..

mamalieyna berkata...

hikhik..sopannya papazakwan..ihiks~ tu tanda nikmat sungguh tu..hee~

kak eina ada buat gak, tp bkn en sumai yg request, sendiri yg teringin..en suami layan sket2 je benda2 manis ni..he~

dapnye... ^_^

apa2 info kak eina tau..suspen je penantian kita ni kan..hee~

amiey lee berkata...

hahahahhahaa lawak je..
ok la tu nad dh dua kali masak... kta tak penah buat pun serawa durian ni heeee

sedappp nak sikit

~diAhOntHeblOg~ berkata...

ish2..sedap bangat niiii...

MRS. K berkata...

awww... seksinye papa!!


ni menu kite malam karang. hehehe

Bionic women berkata...

indu kat nad ngan wawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...