15 Disember 2011

::: Sangat TAK TAHAN Bila Zakwan MERAJUK :::

Sket, sket... Merajuk!
Sket, sket... Merajuk!
Laaaaagi la kalu menda yg dia mintak tp tak dpt
Laaaaaaagi panjang muncungnya!
Bukan setakat muncung jek
Siap ada airmata tak tahan tu!
Kengkadang tu cam geram jek...


Ni masa baru2 sampai Alamanda aritu
Baru kul 10.30pg
Dah sebuk nak mintak McD
Sedangkan baru jek pekena nasi lemak!

Tapi kita ni mak pak
Mana la tahan tgk anak2 asek moody jek manjang
Kang ada yg mak pak pun moody gak, hehe...

Tak dapat McD pepagi tu
PapaZakwan blanje Zakwan naek kete duit2 ni
Jadik la....
Hehehehe ^_^


Pastu jenjalan lagi
Kasik plak main playground kat sebelah Parkson tu
Zakwan suka la kalu tak ramai budak yg maen skali

Baru la Zakwan hepi sket
Lupa gamaknya...
Yang tadi dia merajuk sbb tak dpt pi McD
Hehehe...


Bukan tak dpt langsung McD tu
Tapi tunggu la tengah hari
Baru la Mama & Papa dpt merasa Prosperity Burger
^_^
Kalu pegi pagi2
Nanti kena pekena set breakfast
Takmo! Takmo! Huhu...!
^_^


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

14 comments:

Aisy Nasiha berkata...

ai, zakwan..nati ada adik nati makin kuat lah merajuk kalau cam gini...

Aisy Nasiha berkata...

ai zakwan..jgn suka merajuk lg bila ada adik tau...

Zue AnnaLeeya berkata...

beselah tuh nad...
sket2 majuk kan???
kdg2 kita nih geram sgt....
nak2 lagik zakwan nak dpt adik...
lagilah nak perhatian lebih...
sama jerk pangainya dgn airel... huhu

~diAhOntHeblOg~ berkata...

hikhik..manje nye nih..cmne nk jd hero mama nih!

*∽ IZAN ∽* berkata...

Ahahahahaha... seb baik ada playground tu.. lupa jap rajuk.
pastu mama papa leh join makan prosperity burger sekali..! nyumm!!!

eB ezrin berkata...

ala, nk manjer2 jerk. ekkeekkkkkeke ;p

Pida berkata...

Hi, blogwalking.

Budak-budak mmg suka merajuk. Kita ni nak tak nak kena pujuk ye tak? ;)

amiey lee berkata...

ye la nad..samala kita pun..sarah kalau takdpt satu2 benda mesti ngamuk..skrg ni setiap malam ajak g the mines..mentang2 umah dpan the mines je

Nadiah Sidek berkata...

kuat merajuk menurun siapa tu? ehehe..

mamalieyna berkata...

hehe...perangai bakal abang kot..arif pun mkn mudah nangis dah, merajuk sket tak kasi main something mula nangis..haih..ngengada betul..

Salina@IbuAqil berkata...

Memang x bleh tahan anak majuk ni dik.. Kalo akak pun "akak yg muncung lebih dr dia!!" hik3!!!

lia berkata...

haaaaa sama feel dgn Amsyar.... adoyaiiii

Imaan09 berkata...

alalaaa abang wawan.. nasib bek bukan merajuk sbb nak ada adek.. abg wawan nanti cayang adik tau!!

Em's Family berkata...

lagi tak bagi.. lagi dia nak.. tapi betul, budak2 cepat lupe.. kite alih perhatian sikit dah tak ingat dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...