01 Disember 2011

Raya Dah Abes Tapi Zakwan MAIN BUNGA API LAGI...?

Tu la dia...
Aritu MamaZakwan ter'rajin' nak kemas dashboard kete
Kemas punya kemas
Terjumpa la bunga api besi ni
Tah zaman bila punya ntah, haha!


Sengih jek anak bujang sorang ni
Mana perasan kaki dah terlebih2 dari selipar nya tu, haha!
^_^
Seronok dapat main bunga api
PapaZakwan siap cucuk kat batang kayu lagi
Biar jauh sket dari kene percikan bunga api tu, huhu!



Zakwan ni sbnrnye takut, hehe
Tu sebab dia hala ke bawah jek bunga api tu
MamaZakwan panggil Zakwan soh tgk kamera, nak amik gmbr
Takut2 jek muka dia nak pandang
Tu yang sampai tertutup2 mata
Riso mata ke lain, tangan yg pegang bunga api ke lain la tu, hehe...

p/s :
naseb baek la bunga api tu tak lemau lagi
(eh, cam biskut plak! =p)


Maaf ye kalau ada salah & silap ;)

5 comments:

Alycia berkata...

braninya abg zek.. kalau adam, hmmm dgr mercun pun takut... ini lg yg pegang sndiri ni..

sue zainun berkata...

sib baik ok lagi..mau keluar bunga apinya..kalo keluar asap jer?...hahaha

MamaYatie berkata...

makk aaihh...siap ada kayu lagi, ni betul2 safety 1st ni...hahaa..

ADEEYA berkata...

Bunga api besi selalu yang besar2 je main hihihi takut kena tangan haha :D

Cute MuM berkata...

memang terbaiklah cara nak bagi zakwan main bunga api tue.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...