02 Disember 2011

OMBAK RINDU Punya Pasal... Tak Bleh Jadik Ni!

Rata2 sume orang dok citer pasal OMBAK RINDU ni
Kat blog, kat FB
Yang dah tgk pun ramai gak!
Antaranya...
MamaTisya, Nana IbuDamia, Kak Ayu Ibu The Damias

Pastu komen2 yang diberikan
Sume kata BEST!
MamaTisya siap kasik 4.5/5 bintang lagik!
Adeyh,
Tak bleh jadik, tak bleh jadik!

MamaZakwan nak tgk gak!
Hahaha!!


Dah siap mintak tolong Aunty Wawa belikan tiket dah, hehe
Tapi kami tgk esok (Sabtu - malam) kat Alamanda
Nak tgk malam ni
PapaZakwan main futsal
Nak tgk siang esok
PapaZakwan ada tournament sepak takraw plak
Takpe la
Sabar, sabar... ;)


Papepun...
TQ ek Aunty Wawa..! :)

8 comments:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

btol2..hari ni ramai sgt yg ulas ttg ombak rindu..

k.eija pun teringin nak tgk..semalam dh tanye ngan papa zaquanziqry ajak dia g tgk ari ahad ni, tp x taula menjdik ke tak plan kami nnti..

Nana berkata...

jgn lupe bawa tuala..tisu tak cukup aahahha

Gieyana berkata...

kak G nk tgk gak..tp x kesempatan lg..next wk wednesday la kot insyaallah...

Alycia berkata...

nak jgk tgkk.. sape nk temankan ni huhuhu..

mama tisya berkata...

bahaya bw zakwan...hehehehe...siap sedia utk nangis...hahaha

Chekgu Azrine berkata...

teringin gak nak tengok.. harap mama zakwan dapat tgk gak.. semoga selamat semyanya ye

mummy_ayu berkata...

oo..nak gie tengok dah..jeles...Kak Ayu weekend nie busy...

ADEEYA berkata...

Cerita ni besttttt hihihi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...