06 Disember 2011

OMBAK RINDU | Cemane Bleh Lupa Bawak Tisu Ni..!

Kemain lagi MamaZakwan tau!
Beriya kata nak bawak face towel
Tapi cemane tah...
Bleh lupa plak last minute, ceh!
Tu la, sbb bawak beg lain punya pasal la ni
Bukan setakat face towel, tisu pun nan ado!
Dah MamaTisya & Nana pesan awal2
Bawak tisu bebanyak
Bleh plak lupa!! Yennadeii..!!!



Naseb baik la ada sweater Zakwan ni ha
Hahahahaha...!
Ada gak la tmpt nak kesat2 air mata, huhu!

Naseb baek la tgk kul 9.30 mlm
Sebab abes pun dalam 11 lebih
Zakwan pun dah ngantuk2, trus tertido
Masa awal2 tgk tu
Jenuh gak nak melayan soklan2 Zakwan

'Nape die sedih Mama?'
'Nape die marah2 Mama?'
'Nape die tido Mama?'
(ni soklan Zakwan masa Aaron & Maya atas katil tu, hikhik =p)

Memang jenuh nak menjawab! ;)
Zakwan banyak tanya sbb dia mmg dah ngantuk
Layan sket2, lama2 tido la dia, hehe..
Baru tenang nak tgk muvi =P



Naseb baek jugak PapaZakwan pun layan citer ni
Paling klakar bile MamaZakwan tanya kat Papa...
'Abang, nanges ke?'

Pastu PapaZakwan jawab
'Eh, ntah la yang.. tiba2 terasa mata abang berkaca2'
^__^
Wakaka!! Memang lawak btul la PapaZakwan ni!


Kengkadang best gak tgk ngan encik somi citer2 camni
^_^
Bila part sedih2, part jiwang2.. kuat jek dia pegang tangan kite
Haha!
=P

8 comments:

Nana berkata...

hehehe ada gak org tgk xnanges
mmg jiwa kental hahaa

~diAhOntHeblOg~ berkata...

haha..romantik nyee

mamalieyna berkata...

waaah sarat2 bleh lg g layan movie kan..bestnyer./..kak eina dok hint2 kt en suami, dia kata tunggu astro fisrt je..huu~

mama tisya berkata...

papazakwan pn tiba2 mata berkaca2 ye..hehehe

syawalsimpsons berkata...

kalo akob asik gelak2 la dok tengok sue ni...

MamaYatie berkata...

hihi..tiba2 mata berkaca yer...

wah,advance la zakwan..aunty pun tak tengok lagi...hihi

mummy_ayu berkata...

oo....sama2 nangis la nie kira...

lia berkata...

wu3 x sempat tengok g hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...