04 Disember 2011

MamaZakwan Masak2 Lagi | SOTO AYAM SEMPOI :)

Ni la dia
SOTO AYAM SEMPOI
Sebab apa sempoi?
Sebab tak cukup bahan2, hehe ;)

Alkesahnya
Nasi impit banyak lagi
Hasil bekalan dari kampung aritu
Dari terperap jek kat dalam peti ais tu
MamaZakwan buat la sup ayam, goreng ayam siap carik2 ngan sambal kicap
Jadik la gini
^_^


7 comments:

*∽ IZAN ∽* berkata...

uiks Mak Yong..!! larat lagi kamu masakkk!!!

take care okehh!! K.Izan pun kaki dah sembap nihh.. lenguh dah nak berjalan .. uhuhuhu

~diAhOntHeblOg~ berkata...

sempoi2 pon sodap dr mcm2 ade..hehe..kn..kn..

MamaYatie berkata...

akak pun selalu jer masak2 jadi sempoi gila sbb tak ckp baham..malas nak gi kedai...
tp soto nad tu sodap jer nampak...yg penting hak basic tu ada..hehee

ADEEYA berkata...

Dah lama tak makan soto aYAM :D rindu MAMA :D

eima berkata...

dah tak lama dah ni... anytime je bleh deliver...
wish u luck & selamat push2 my dear...

insyaallah semua nye selamat dan dipermudahkan ... byk bergerak dan berjalan2 ...aktif tau... klu dah ade tanda tu berjalan lagi ...lupa kan pasal sakit tu ... mudahan jalan mudah terbuka cepat

mama rifQy berkata...

rajin masak nad ni ye!!! makin nak bsalin makin rajin masak!! anak girl kot!!,heehheheehhee

Falsya berkata...

sedapnye soto..dh lama xmkn..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...