08 Disember 2011

:: Jom BASUH KERETA Dengan Zakwan! ::

Basuh sendrik save sket duit
Dari anta kedai, hehehe...

Kalu kete kecik camni
Takyah suruh pun PapaZakwan dengan rela hati
Nak basuh sendrik tiap2 ari
(ceh, cam kete beso je gayanya, haha!)

Tapi tu la masalahnya...
Yang sebenonye,
Malas! Senang citer, ekekekeek...!
Kalu anto kedai tu
Tunggu je orang lain yg buatkan sume utk kita, ye dak?
Heheheheeh....

Kalu cam Zakwan ni kene pantau gak
Kang bukan setakat kete sendrik je dia basuh
Mau dengan kete+moto Papa nya dia basuh kan skali, huhu!
Pastu sudahnya...
Main air jek lebih..!


p/s:
Kengkawan penah tak mengalami situasi
Asal lepas jek cuci kete
Ujan pun turun......
;)

6 comments:

MRS. K berkata...

sejak dok aparment ni, kete hadif langsung tak bergerak. huhuhu

lia berkata...

huihhhh rajin abang Zakuan...

maszmadi berkata...

rajin zakwan cuci kreta yerk...

hurm, betul lah, tiap kali lepas cuci kereta jerk, mesti x lama lepas tu ujan.. nape yerk.. huhu

aimaniman berkata...

sama je anak2 .. kalau kakak pantang tengok abah basuh keta abis dia basuh semua, pernah adik dahiyah basuh motor abah dia amsukkan air dalam ekzosnya...
anak2 gitu lee..

lpas basuh keta biasanya mmg ujan sbb nak buat kita basuh lagi lpas kene lecak... rajin sikit maa..

*∽ IZAN ∽* berkata...

uuu rajinnyee zakwann.. nanti tolong cuci keta papanya plak ehehehhe

ADEEYA berkata...

HAHA! Rajin Zakwan :) Ni mesti main air je lebih kan. Me so tak rejin nak basuh kereta sendiri hehe *macam ada kereta je ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...