07 Disember 2011

::: GET READY! Untuk Baby Tapi Zakwan Plak Yang Sebuk! :::

Cak!! ;)
Cuba teka saya dalam apa ni...?
^_~

Saya dalam kelambu...!! ^_^

Kita siap2 kan utk adik dia
Tapi Zakwan plak yg dok sebuk2 nak tido dalam tu

Tapi memang Zakwan punya pun sblm ni
Hehehehhe.....
Tapi lama dah kelambu ni dok bertapa dalam lemari
Baru2 ni jek baru kluarkan balik
PapaZakwan dok basuh


Mana nak muat dah Zakwan oiii..!
Awak tu dah besar!
Eksen tu..
Nak jugak dok dalam tu
Masa tgk tv pun nak bertapa dalam tu jugak
Apa punya pesen daaa...
Hehehehe

Ye la..
Dolu kecik2 tak merasa nak main2 ngan kelambu
Tau tidoooooo jek dalam kelambu ni
Hehehe..
Dah besar, baru la kenai pebenda tu ;)


p/s :
Zakwan tak panggil kelambu
Dia panggil tmpt tangkap ikan
Cam jala tu..... ^_~



8 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

nanti adik keluar jangan berebut dengan adik pulak ye...abg zack

Myra Jay berkata...

Zakwan ngah berangan jadi baby kot :)

@e_da berkata...

dulu kecik2 dia tak ingat. hihi

maszmadi berkata...

alahai, jgn nnti adik dah kuar, zakwan berebut lak nak duk dlm tu sudah.. huhu

mummy_ayu berkata...

biasa la tu..Ian dulu pun macam tu, tapi bila adik dah kuar..ok jer..

wan nurul hezrina berkata...

dah namapun budak..sik mainjerlah kerjanya..kalau kat kmpung kena beli kelambunie..pas2 banjir esp kelantan mmg byk nyamuk

wan nurul hezrina berkata...

dah nama budak mmg semua jd bhn menan jerlah gamaknya..perlu jugak kelambunie.kalu alik kmpung nak2 pas air bah nie byk nymuk.nak2 kat kelantan

MamaYatie berkata...

budak2 mmg teruja dgn barang2 baby..bak kata Nad,masa dia kecik tak tau apa..tido jer..skrg br jumpa balik...

masa kecik2 nurin ckp "tido dalam sarang" hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...