20 Disember 2011

GENG BAS SEKOLAH | Lepak2, Makan2, Borak2 | TERBAEEKKK...

Yeay!!
Geng Bas Sekolah berkumpul lagi!
Seronok dapat join sessi lepak2, makan2, borak2 ni
Almaklum, kang pas bersalin tak dpt join utk 2 bulan!
(Kalu ada sessi kumpul2 lagi la..)


Jumaat lepas
Kami pi Puncak Jalil
Umah Mr. & Mrs Naim
(kebetulan ~ laki bini pun nama Naim =P)

Ada sessi makan2 lagi
Macam bulan lepas
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/11/makan2-lepak2-borak2-terbaeeekkkkk.html
Tapi kali ni sempena menyambut kepulangan member kitorg
Yang balik ke Semenanjung

Beliau adalah......
Restaurant Manager
Nasi Lemak Antarabangsa Cawangan KK Sabah
Incik Izi! :)
(Penah masuk paper, tau! =p)

MamaZakwan lepak2 saja... Tak larat! ;)

Tu dia incik Izi (sebelah baju kaler merah depan PapaZakwan)

Tuan umah somi istri nun di ujung sana ^_^

Lepak2... ;)


Sonok kumpul2 camni
Macam2 citer leh kongsi
Ada yang nak berenti keje
Ada yang dah nak kawen
Ada yang baru bertunang...

Walaupun ada FB
Tapi jumpa depan2 camni lagi syok
Baru tau perKEMBANGan masing2, haha!

Korang memang da best la!
^_^
Hope persahabatan sampai bila2...


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

5 comments:

eT berkata...

mamazakwan cover perut yer...hehe

amiey lee berkata...

wahh best nye nad, betul2 walau pun ada fb bila dh jumpa lagi sonok

Myra Jay berkata...

Best kan dapat jumpa balik lepak sama2 :)

~aSHa~ berkata...

kawan2 masa belajar ke ni? seronoknye

mamalieyna berkata...

best ramai kawan kan.......... ^_^ meriah hidup~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...