20 Disember 2011

FREE Playground! :)

Memang menyelamatkan duit mak pak, hehe

Biasa...
Kalu gi shopping mall
Kebanyakan playgroundnya berbayar kan?
Ada yang 1jam-RM3 @ RM5
Ada plak tu yang kena guna token utk main mainan2


Naseb baek la kat Giant Putra Heights ni
Playgroundnya free ;)
Selalu pun bawak Zakwan main kat sini jek
MamaZakwan bleh pi soping2 dalam Giant Hypermarket tu
PapaZakwan plak temankan Zakwan main kat sini

Sini je la pun paling dekat nak pi
Almaklum, sekarang ni petang2 asek ujan jek
At least, takde la Zakwan boring sbb dok umah jek

Tengok PapaZakwan dok kat ujung tu
Muke boring jek menunggu, haha! ;)

Janji Zakwan hepi ^_^

Masih pagi2 lagi bleh la Zakwan main2 camni
Sebab tak ramai budak lagi
Cuba kalu dah petang2 @ malam
Dan ramai budak
Takdenya Zakwan nak main...
Dia bukan suka kalu tempat yg ramai2 orang

7 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

bukan main seronok lagi zakwan ..

Nadiah Sidek berkata...

bagus ada indoor playground macam tu, kan?

lia berkata...

happening la pground kat c2....

slalu nmpk giant ni dr h/w elite he3

eB ezrin berkata...

wah, wajib terjah nih nmpknyer. tq :)

Myra Jay berkata...

Happy Zakwan dapat main sampai puas :)

mamalieyna berkata...

best le zakwan tu, arif semalam singgh sat kt Giant Kinrara, layan la kejap kt playground gini..^_^

MamaYatie berkata...

kami pun selalu gi sana...dia org hepi betul dpt main kat situ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...