06 Disember 2011

::: BERTAPA | Tahniah Nana & Fiza Naman (and geng memasing) :::

Adoiyai!
Banyak citer dah terlepas!
Semalam dok umah sesaje jek
Tak larat sesangat nak online
Nak layan Zakwan apatah lagi
Naseb baik PapaZakwan tak keje smlm, huhu!

Tak tau la...
Sejak 2 menjak ni
Rasa cam mood merudum jek!
Mungkin sbb asek terpikir kan tarikh bersalin yang makin dekat
Malas sangat nak pk
Sebab akan tiba jugak masanya nanti
Tapi tu la...
Mesti terpikir gak, huhu!




Papepun
Tahniah pada Nana and Da Gang ;)
Tahniah jugak kat Fiza Naman and Da Gang ;)
Sebab menang contest SAFI tu
Tak sia2 penat lelah korang selama ni
Hehehehe....
Kami tumpang gumbira ^_^


p/s :
Tu la jadiknya kalu tak online wpun sehari
Sure terlepas macam2 citer
Macam tak bace paper, haha!


8 comments:

kayyana berkata...

MZ jgn pk sgt.. nnt effect pd baby pulak.. MZ saat saat akhir ni kene byk bc surah Maryam.. semoga MZ mudah bersalin seperti Maryam... InsyaAllah

~diAhOntHeblOg~ berkata...

toche!!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

biasala tu nad, nak dekat2 lagi rasa risau dan berdebar2 jerk kan..
k.eija dulu pun rasa camtu jugak..kalau boleh lg cepat keluar lg bagus..hehee
bykkan berdoa..inyaallah berkat doa semua - keluarga tersyg dan kawan2 segalanya akan berjalan dgn lancar dan selamat...amin

yup btol tahniah kpd Nana dan Fiza..^_^..srnok tgk kawan2 menang hadiah best2.

syawalsimpsons berkata...

tau x pe kan..bile tak online walau sekejap..rasa macam terlepas macam2 citer kan...

Salina@IbuAqil berkata...

Warghhhhh!! Akakpun bnyk terlepas cite kwn2 ni dik.. 3 hari x beronline.. ;) Tahniah dik Nana!!!! ;)

eB ezrin berkata...

ha ha ha, eB pn samer. raser sunyi :)

mamalieyna berkata...

kak eina pun baru tau...waaah mmg untung la depa bleh menang kan..^_^

huu~ samalah hari2 dok menghitung hari, dan tertunggu2..aduhai.. =P

Nana berkata...

tq2 alhamdulillah kemenangan berpihak kepada kami

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...