09 Disember 2011

::: BE | 2 KETUL Pun Jadik La.... :::

Dariapda takde langsung, huhu!
Walaupun orang lain ada sampai 5, 6, 7 ketul!
^_~
Bersyukur saja dengan apa yg ada, hehe...
(Kalu marah2 kang, mau trus jadik metered plak, haru! =P)

Papepun...
TQ Nuffnang! :)




Malam tadi saje2 jenjalan kat setiap blog sendrik
blog personal / blog contest / blog online biz
Wah, wah, wah!
Meriah sungguh iklan menari2
Kat setiap bahagian plak tu!

Tapi...
Nape ada 2 BE jek melekat ek?
Walaupun iklannya lain2

p/s :
Hemmmm...
Ini yang menjadi persoalan di hati

8 comments:

mamalieyna berkata...

hee~ ok la tu ada jugak..eheh mcm lbh kurang lak n3 kita pagi ni.. ^_^

kak eina jrg jengok akaun nuff, sesekali je menjengok, baru best..

wan nurul hezrina berkata...

oklah tuh..hikhik

amiey lee berkata...

wahh tahniahh..kta belum ada rzeki lagi

@e_da berkata...

kdg2 sy pun tak paham iklan menari2 tapi BE nya takde kan.. pasrah.. huhu

ytekecik berkata...

susah betul kte nk tmbah cash dlm nufng ni.. camner ye akak bleh cpai tget..bleh shred ngn kite...

kayyana berkata...

takpe MZ... dah ok lah tu.. hehehe.. kengkadang iklan yg byk2 bukannye BE.. kdg2 iklan biasa yg kire berdasarkan klik.. hehehe.. congrates ye?

mummy_ayu berkata...

ok la tu..Ayu lum dapat2 lagi nie...
:-(

mummy_ayu berkata...

ok la tu..Ayu lum dapat2 lagi nie...
:-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...