13 Disember 2011

Alamanda | Memang PORT Jumpa BLOGGER! ^_^

Ahad aritu kami pi Alamanda
Sesaje jenjalan sebelum balik umah
Sebab malam sebelum tu kami pi tido umah Aunty Wawa
Kat Desa Pinggiran Putra

Again!
Jumpa member blog kat Alamanda!!
Memang best la kalu buat blogger gathering kat sini
Hehehehhe....
Asal gi Alamanda
Mesti ada rezki jumpa member blog
Suka, suka, suka..!


MamaZakwan 'ter'jumpe FizaNaman ;)
Fiza tgh jenjalan ngan famili
Masa tu kat depan MPH
MamaZakwan nampak dari jauh... cam kenal jek! ;)
MamaZakwan pun tegur la, hehehe...
(1st time MamaZakwan yg tegur dulu ^_~)

Kali ni bukan sorang, tapi 2 orang blogger!
Lagi la tak terkata hepi dibuatnya, hehe
^_~
Cemane MamaZakwan bleh jumpa 2 orang blogger plak?
Hehehehe...
Dah husband & wife aktif berblog
Dapat la MamaZakwan jumpa dedua ;)

Cikgu Naman pun MamaZakwan jumpa ;)

Seronok dpt jumpa Fiza, Cikgu Naman & Darwisy
Darwisy sangat la gud boy!
Dok dendiam jek kat stroller nya tu, hehe...

Again!
Lupa nak amik gmbr, huhu!
(Tapi Fiza ada amik gmbr, nnt nak tumpang tgk la, hehe...)


p/s :
Tetibe terasa segan plak ngan Fiza, hehe
Tak tau nape..
Biasela, MamaZakwan kan pemalu =P



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

12 comments:

amiey lee berkata...

hee sonok nye jumpa 2 ni kan

MRS. K berkata...

hari2 kite jumpe fiza kat opis.. hehehe

syawalsimpsons berkata...

x mo la segan bagan....kikikikikiki...sue pon selalu gak jumpe dorang ni....

aanie berkata...

ramai blogger yg duk putrajaya tu kan...?

eT berkata...

bila nk terserempak ngan kitorang plak...hehe

Zue AnnaLeeya berkata...

klu tetiba terserempak dgn blogger mmg best kan???
mula2 mcm malu.. tp lama2 tak benti nak ckp...
tuh akakla... hehehe...

eB ezrin berkata...

kiter nih biler nk jumpernyer nad? hu3

Salina@IbuAqil berkata...

Kita plak ntah bila nak jumpa dik..
Alamanda jauh dr akak.. Hik3!!

Myra Jay berkata...

Pasni kena p alamanda la, tp bila la nak sampai ke sana ;)

lovelywa berkata...

saya selalu gak ke sana taim weken..bile nk jumpe ngn saya plak?? heheh..
Mrs.K tu pun kita kenal gak..housemate masa bujang2 dulu..hehehe

wan nurul hezrina berkata...

selalugak nurul ke alamanda.takder rezeki lagi jumpa mama wawan=)

MamaYatie berkata...

wah..bestnya..jumpa lagi kawan blog yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...