16 Disember 2011

ACCIDENT | Selepas 4 BULAN...

MamaZakwan penah citer
PapaZakwan ACCIDENT! =(
Tu citer 4 bulan yang lepas, huhu!
Masa tu time bulan puasa

Persona di tmpt kejadian, huhu
Sedih! :(


Setelah 4 bulan
Baru la kami merasa balik nak pakai Persona itu, huhu!
Punya la lama kete ni kat bengkel
Last week baru dpt!
Tu sebab
Kami balik kampung minggu lepas ;)

Tapi...
Biasa la
Kalu dah eksiden
Pakai pun dah tak sesedap sebelum kene
PapaZakwan pun masih seram2 berani gak nak bawak kete ni

Ada la ura2 PapaZakwan kata nak jual jek
Ganti dengan yang laen
Almaklum, ahli kuarga pun makin bertambah
(ceh, cam tau2 jek timing nye!hehe)
Tapi taktau la...
Ada rezki, ada la kot bertukar nnt
Kalu takde pun, takpe la...





6 comments:

@e_da berkata...

teruk gak masa eksiden tu kan.. kebetulan akak pun buat entry eksiden arini nad

moga ada rezki nanti pakai keta baru ngan anak baru.. ehhe

Salina@IbuAqil berkata...

Teruk gak dik eksidennya.. Insya'allah! Kalo ada rezekinya.. ;)

MamaYatie berkata...

alahai..keta...nak wat cane kan..mmg ye la kalo dah sekali xciden keta dah berubah gitu...silap hr bulan lepas sebulan 2 pakai nnt ada lagi keluar masalah lain kesan dr xciden..huhu

maxis skrg tintong lagi kan Nad, cam biskut dah...

eB ezrin berkata...

singgah dlm ke'MC'an. bb lembab laks tuh hu3.
ngeri ar tgk.

syawalsimpsons berkata...

moga rezeki bertambah

mekchu berkata...

kebanyakan mmg akan jual kereta kalo dah eksiden kan.. mcm mamazakwan ckp la, kita akan jadi fobia dan bawak pun rasa dah tak best.. nasib semua selamat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...