09 Disember 2011

::: 3 HARI Weh..!! :::

Jeng, jeng, jeng..!!
Ada apa dengan 3 hari ni?
Hehehe...

Takde apa pun sbnrnya...
Minggu ni PapaZakwan cuti 3 hari, yeay!
Sebab
Kebetulan Hari Keputeraan Sultan Selangor jatuh hari Ahad ni
So, dapat la cuti ganti ari Isnin nanti
Suka, suka, suka!
^_^


Apa plan ek?
Hehehehe....
Dalam pikiran ada macam2
Approve dgn tak jek oleh incik somi
Kekekekekeke...
Almaklum, tgh tunggu hari jek ni
Ligat sangat karang, diri sendrik plak yg merana, huhu!

Papepun
Happy Weekend kengkawan!! :)

3 comments:

mamalieyna berkata...

tumpang best jugak..lalala....

eh nad, tak penat ke jln2..hee~ tpi kak eina pun samo, ada je plan dlm kepala, dlm rasa penat2 tu..last week gi pureen sale, this week ingt nk terjah sale lagi kt subang jaya..hee~

alyyani berkata...

kitorg warga selangor mmg senyum2 je nak tunggu harini habis. take care nad :D

ch@ berkata...

eh-eh-eh ke mana aja mak buyong ni. hehe, enjoy ur holiday kak. aku gak yg terperap kat rumah. huuuuuu. nasib aie dah pandai bergelak-gelak, tak la rasa bercakap sesorang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...