29 November 2011

Zakwan : Yeay, SAYA BERJAYA! =D


1st berjaya bodek mak pak nya
Nak jigsaw puzzle Mc Queen
Naseb baik Aunty Wawa dah awal2 belikan, hehe
Tapi MamaZakwan saje kasi lambat2 kat Zakwan
Takut jahanam awal! ^_^


2nd sbb berjaya siapkan jigsaw puzzle tu..!
Dengan pertolongan PapaZakwan la..
Hehehehe...


Agak susah gak kot utk budak cam Zakwan ni
Sebabnya
Dah la jigsaw puzzle ni comel2 belaka
Colour nye pun tak byk
Sume seakan2 jek ~ warna merah

Tapi lately ni
Zakwan dah bleh buat sendrik
Ate, dah tiap2 hari dok ngadap
Walaupun amik masa nak kasik siap
Takpe, pelan2 kayuh... ;)


Ni la jigsaw puzzle nya
Ada 24 bijik
Kecik2 jek, huhu!
Hadiah besday Aunty Wawa bagi
Setelah nak dekat 2 bulan baru MamaZakwan bagi kt empunya diri
Hahahaah..!!! =P


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

7 comments:

wan nurul hezrina berkata...

cumilnya permainan itew..bagus kan puzzlenie bleh mengembangkan pemikiran budak2

MamaYatie berkata...

terror tu zakwan...selalu budak2 kan start dgn puzzle hak gedabak2 tu..br wat hak kecik..ni mesti zakwan dah ingat benar setiap inci keta mc queen tu...hahaa

eB ezrin berkata...

bkn clg2 org leh berpuzzle. cayalah :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

comel je puzzle tue...zakwan good boy

*∽ IZAN ∽* berkata...

pandai Zakwan main puzzle.. kalau kakak Dania tu main suh orang tolong pasangkannn... dia tengok jeekk.. dah siap horey2 kejap lepas tu jap lagi suh orang buatkan lagii... pastu tak lama sepah2... hilang sudah puzzle nyer ekekekkeek

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

pandainya zakwan..:))

semalam zaquan pun dpt jigsaw dr papa dia..jigsaw train..thomas n friends..tp zaquan br nak belajar main jigsaw..huhu

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

kalo balqis ni memang suka sakan la dgn puzzle, kejap je dia leh buat...bagus bagi anak2 main puzzle leh ngasah minda dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...