01 November 2011

Zakwan : Selamat Datang Ke KEDAI GUNTING WAWAN! :)

1 November suda....! ;)

Sekarang ni kalu kat umah
Zakwan suka main gunting2 rambut ngan PapaZakwan
Kengkononnya PapaZakwan customer dia la
Sambil2 pakaikan tuala kat leher PapaZakwan
Zakwan akan cakap,
Selamat Datang Ke Kedai Gunting Wawan..!
^_~

Cute jek! ;)


Tapi Zakwan selalu ngelat, haha!!
Kejap je dia jadik tokey
Pastu dia suruh PapaZakwan plak yg gunting rambut dia

Sedap la Zakwan
Sebab PapaZakwan siap urut2 kepala ngan leher dia skali
Sejibik cam yg kat kedai gunting rambut tu buat ;)
Tu yang dia suka tu, hehe....





7 comments:

eB ezrin berkata...

pnh gayer seorg abg :)

MrS. F!zA berkata...

hihihi rajin papa layan zakwan..

mummy_ayu berkata...

pandai la dia ..leh la main2 ngan papa dia..tapi papa la yg kena yer...clever boy..

lia berkata...

x boleh tahan, siap ada towel tu... sebijik mcm kat barber india he3

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

rajin papa layan wawan..tu yang wawaan suka tue..

MamaYatie berkata...

hik3x...kelakar la zakwan...tp tu la, servis baek punya tur..sapa tak suka... :)

p/s: Nurin kata classmate dia ada nama Aisyah, kalo tak silap Aisya Naziha..yer dah kot anak jiran Nad..dia tadika jer kat situ, pastu naik van balik umah..

*∽ IZAN ∽* berkata...

ahahah.. comel je zakwan. budak2 memang penuh ngan imiginasii...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...