01 November 2011

:: Zakwan Cakap Muka Mama Ada BATU!! ::

Aritu Zakwan buat lawak
Sampai sekarang MamaZakwan dok gelak
Kalu teringat lawak Zakwan ni
^__^

MamaZakwan tgh syok2 tgk tv aritu
Bleh plak Zakwan dtg dekat2
Sedekat-dekatnya kat muka MamaZakwan
Dia tenung je muka MamaZakwan yg tak baper cun ni
(bluweekk..!! =p)

Tetibe Zakwan tegur,
Mama, muka Mama ada batu la...!!
Terkejut MamaZakwan!!
Mula la MamaZakwan terpikir...
Mane plak ada batu kat muka ni
Jerawat pun takde sejak peknen (Alhamdulillah...=p)


Dah meraba - raba seluruh muka
Baru la MamaZakwan dpt tangkap apa yg Zakwan cakap kan tu...
Rupa2nya dia cakap pasal tahi lalat MamaZakwan
Memang MamaZakwan ada tahi lalat idup kat idung

Selamba badak je Zakwan kata ada batu, haha!!
Sabo jek la dgn anak bujang sorang ni... ;)


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

3 comments:

Wanita Mutalib berkata...

http://wanitamutalib.blogspot.com/2011/11/oke-terima-sajalah-kena-tag-dengan-cik.html

mama di tag

mamalieyna berkata...

hikhik..ingt jerawat batu tadi, mau terkezut beruk kan kita ni..yelah budak2 kan jujur gitu...hee~

Lily@MamaZaraZareef berkata...

ni gambar terbaru ek nad..berseri2 muka ibu mengandung ni..hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...