18 November 2011

Walaupun DEMAM | Zakwan MELOMPAT Lebih Tinggi, Yeay! :)

Cam lagu Sheila On 7 plak, hehe...

Ksian Zakwan...
Dengan tengah demam2
Sebuk suruh mama nya amik gambar dia tgh lompat
Tapi apa yang dapat?
Penat jek yang dapat, haha!

Banyak2 gambar yang ni jek jadik dgn muka Zakwan yg ceria
Walaupun tgh demam
Walaupun dgn hingus meleleh, haha!
Tapi aktif kemain!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

11 comments:

MrS. F!zA berkata...

zakwan demam tklama lg nk timang adik dah ni..haha ada kaitan tak.

amiey lee berkata...

nad kalau anak demam, aktif rasa tak risau sgt kan? mcm sarah n ashraf la..kalau demam tapi aktif bukan main..kurang rasa risau tu

wan nurul hezrina berkata...

anak mama mmg kuat=)nnt demam2 lari bila wawan lompat tinggi2

Salina@IbuAqil berkata...

Hik3!!! Comei je dia sengeh.. Cian dia dmam ye.. Get well soon syg.. Nad, bior dia lompat bg kuor peluh tu.. ;)

kayyana berkata...

hehehe... good zakwan.. happy sokmo walaupun demam

syawalsimpsons berkata...

ok la tu....zakwan tak layan sangat demam tu....biar kuar peluh cepat la baik...

MRS. K berkata...

zakwan demam yer? rajin2 makan ubat yer.. hadif pon tengah selsema + batuk. musim ujan sejuk..

eB ezrin berkata...

dier x mo mama dier risau tuh :)

mamalieyna berkata...

zakwan kan hero, mana kalah dgn demam2 ni..hee~ wlupun demam, tp anak ceria, tak la susah sgt hati kita..

Sidratul Muntaha berkata...

Kita berlari dan terus ‘kan bernyanyi
Kita buka lebar pelukan mentari
Bila ku terjatuh nanti,
kau siap mengangkat aku lebih tinggi

Seperti pedih yang telah kita bagi
Layaknya luka yang telah terobati
Bila kita jatuh nanti, kita siap ‘tuk melompat lebih tinggi

Bersama kita bagai hutan dan hujan
Aku ada kar’na kau telah tercipta, Ha~a…

[Reff:]
Ku petik bintang,
untuk kau simpan
Cahayanya tenang,
berikan kau perlindungan
Sebagai pengingat teman,
juga s’bagai jawaban,
semua tantangan
(x2)



[Bridge:]
Sebelum waktu memisahkan detikku, detikmu
Sebelum dewasa menua memisahkan kita,
Degupan jantung kita akan s’lalu seirama
Bila kau rindu aku

woho!!

Cute MuM berkata...

oklah tue..
zakwan taknak mama die risau..
zakwan kan gud boy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...