10 November 2011

TOBEK | Bukan SALAH ZAKWAN, Huhu..!

Mulanya, memang MamaZakwan tak brape setuju, huhu!
Tapi bila pikir Zakwan yang kena tanggung rasa rimas & panas
MamaZakwan turutkan jua, isk, isk...

Ada sebab nape MamaZakwan takmo Zakwan botak
Sebab ini la...!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Bila Zakwan dah botak cenggini
Ada la yg tanya...
Nape tobek2 ni..?
Pastu ada gak yg tanya...
Masa lahir dulu doktor tarik kepala Zakwan guna forseps ke..?
Adeyh, hancur luluh hati MamaZakwan ni ha, huhu!!

Sebenarnya,
Tu tanda lahir Zakwan
Memang sejak lahir dah camtu
Area tu mmg takkan tumbuh rambut
Jenuh nak menjawab setiap pertanyaan
Sedangkan bukan dorang taktau
Dah banyak kali bgtau dah pun, huhu!



p/s :
Zakwan ada 3 tanda lahir
Sume belah kiri
Kat kepala 1, kat peha 1, kat rusuk 1
Pusar kat kepala plak ada 2
1 kat belah depan, lagi 1 kat belah tgh
^___^

8 comments:

Salina@IbuAqil berkata...

huh!! siapakah yg bertanya mcm tu nad? meh akak cabai2 dia.. hik3!! comei gak apa handsome boy nih..

syawalsimpsons berkata...

ala ciannyer tobek....akob sebok nak botakkan syawal..sue tak mo...sadis...tak mo...

sue zainun berkata...

cam anak sue gak tapi anak sue tompok hitam..

@e_da berkata...

oo tanda lahir dia rupanya ek.. pusar 2 org kata bagus kalau membela apa2.. contohnya bela kambing.. peliharaan akan menjadi.. org tua kata la

amiey lee berkata...

heee alahia ni mesti kes tak duduk diam masa nk potong rmbut heeee

ashraf nye rmbut pun senget benget ibu dia potong hahahahha

Noli berkata...

salam..my bby wafa xde tnda lahir..cuma cuping telinga x sama bentuk..hehe..

MamaYatie berkata...

special la zakwan ni...smp 3 tanda lahirnya..ada 2 pusar plak tu.. :)

kak nurin ada tanda lahir kat cuping telinga kanan..kaler merah...memang jenuh nak jawab pertanyaan org masa dia kecik2 lu...skrg rambut pjg dah tak nampak la.. hehe

ummiaqeef berkata...

aqeef skarang x botak dah..cume potong pendek je.. dia cpt peluh, sian gak rambut panjang rimas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...