18 November 2011

SUPERHERO MamaZakwan | BERANI Makan Ubat! :)

Sangat bangga!!

Sejak weekend aritu sampai semalam
Zakwan masih lagi demam on & off
Sekali dgn batuk & selsema
Memang complete la!
Tapi tu la..
Zakwan aktif cam biasa
Zakwan makan ubat homopati jek
Tapi semalam PapaZakwan risau dgn anak bujangnya ni
So, PapaZakwan bawak la Zakwan pi klinik


MamaZakwan tak ikut
Sebab rasa tak larat badan
PapaZakwan citer...
Zakwan sangat gud boy!
Zakwan sendrik bagitau kat doktor dia batuk & selsema
Sambil buat aksi uhuk2 ngan idung sret2 nya


Doktor pun bekalkan la dengan ubat2an yang berderet ni
MamaZakwan tgk pun dah gerun!
Sebab MamaZakwan mmg takkan makan ubat air! Huhu...!
Takmo! Takmo! Takmo!

Tapi Zakwan.....
Dia sendrik yang mintak nak makan ubat2 ni
Senang keje MamaZakwan, hehe...

Bila puji dia...
Zakwan ni gud boy la.. Pandai makan ubat!
Dia jawab...
Tentu la.. Saya nak makan aiskrim Milo bila sehat nanti

^__^
Cam orang tua jek jawapannya.. Tak mcm bebudak! =P




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

7 comments:

kayyana berkata...

hehehe... good boy zakwan... makan ubat bru boleh sihat.. nnt dah sihat boleh minum milo...

mummy_ayu berkata...

bagus la zakwan nie..senang...
sama macam ian, suka makan ubat..Iris dulu takut..sekarang pun dah ok
tapi tak tahan ayat tu..bijak sungguh..
mesti cepat sihat nie..pas tu leh minum milo key

amiey lee berkata...

hahaha ayt last tak tahan tu..

sarah pun suka makan ubat skrg..terkejut gak...sbb dulu kalau bagi ubat memeng tolak habis habisan..skrg bila tanya "sarah cmenr makan ubat?" dia terus buat gaya shrupp dia ...

eT berkata...

hehe...mmg gudboy...mak budak pon ssh nk mkn ubat kn...:p

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

gud n clever boy...

sama ngan kyra dr kecik sampai skang mmg senang makan ubat..tak sakit pun nak makan ubat

syawalsimpsons berkata...

ok la wawan dah terrer makan ubat...syawal tu...adohai...punyer payah nak makan ubat...dolu time kecik ok je...mmmm...sampai kena tekan PP dier la...

lia berkata...

ha3 ada makna berani Zakwan tu ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...