14 November 2011

::: Siapa NAK IKUT? Jejom! =D :::

Sape nak ikut Zakwan?
Meh, meh...
^___^

Asal balik je umah PapaZakwan kat kampung
Memang ni la aktiviti kegemaran Zakwan
Naik traktor Atok!
:)

Lagi la bila sepupu2 Zakwan pun balik gak
Lagi ligat la dema, hehe

Drebar traktor tu baru darjah 6, hehe
Tapi dah pandai bawak traktor
Jangan risau!
Di bawah pengawasan PapaZakwan ni... ;)


Tu sebab la MamaZakwan tak dpt follow Zakwan pi tgk sembelih lembu
Sebab dema pakat reramai gi tgk naik traktor!
Mana MamaZakwan nak dudok?
Huhu....!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

5 comments:

ADEEYA berkata...

Wah bestnyeee :D hehe

sue zainun berkata...

owh..tgk gambar nie tetiba rasa nak balik kampung

Sidratul Muntaha berkata...

syok oo naik geldekan nih..
hihiih
adik beradik akak niaga kat paso mlm pun bwk brg naik gledekan nih

lia berkata...

seyes aku pon teringin ni...

Zakuan, bawak acik meh...

MrS. F!zA berkata...

hahaha mcm pesawah muda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...