29 November 2011

::: Selamat Kembali Bekerja! ^_~ :::

Assalamualaikum
Selamat pagi sume!
^_~

Selamat kembali bekerja, kengkawan!
Ada yang sambung cuti ke?
Heheheh..
Ada yang tak puas cuti lagi..?


Ada yang muka ketat cam Zakwan ni..?
Tak cukup masa ngan Papa nya, huhu!
Walaupun cuti 3 ari tapi terasa cam sama jek cam wiken2 lain
Ksian Zakwan....

MamaZakwan cam biasa
Cuti ke tak cuti ke
Sama jek rutin hariannya, hehe

Ok la, tak sabar nak BW
Nak tau citer cuti2 korang sume! ^_^
Daaa..!



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

4 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

awat kelat aje zakwan..?
marah mama pegi kije ek..
heheheh..

sama lol, cuti pun dh abes..
bajet mau sambung direct, tp kena spare tuk si alya masuk skol nnti..

kayyana berkata...

hehehe.. sian zakwan... takpe.. nnt suruh mama papa cuti lama2.. leh bwk baby baru jenjalan.. sabar ye zakwan

amiey lee berkata...

heee tak puas cuti lee...

wan nurul hezrina berkata...

mmg btl2..cuti 3 ari mcm biasa bz cket kat umah cuma leh luangkan masa lebih cket pd anak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...