12 November 2011

::: Rasa BERBUNGA-Bunga, Hehe... :::

Kalau sebelum ni rase sedih banget KAT SINI
Tapi pagi ni dah berubah, hehe...
Rase hepi semacam jek ;)
Kenapa ye...?
*pic from google*

Sebab PapaZakwan tak jadik tinggalkan kami 2 beranak kat umah
Yeay!
MamaZakwan berjaya pujuk PapaZakwan
Supaya postpone kan hal yg nak disettlekan kat kampung tu
Sampai akhir bulan ni, ngee~
^__~
PapaZakwan pun setuju jek, hehe...
Suka, suka, suka...!


p/s :
So, Papa...
Apa plan kita utk arini n esok?
;)


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

4 comments:

sue zainun berkata...

Jom jenjalan jomm..

Dalila Hamid berkata...

oo... suke la tu...

MamaYatie berkata...

hurmm..weekend ni cuaca tak bape elok kan...mana kita nak gi yer...indoor la jawabnya

MamaYatie berkata...

hurmm..weekend ni cuaca tak bape elok kan...mana kita nak gi yer...indoor la jawabnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...