17 November 2011

::: MAS vs Indo | KFCM Yang TANGKAS! :) :::

Alhamdulillah..!
Menang jugak akhirnya!
Yeay!
Walaupun 1-0 jek
Tapi sangat2 bermakna! :)

Kecut perut, tahan nafas sume ada masa tgk game ni
Huhu...!
Naseb baik la KFCM kita ni sangat tangkas menjaga gawang
Banyak gak serangan Indo yang berjaya ditepis
Hehehehe...



MamaZakwan tengok sambil2 berFB
Hehehehe...

PapaZakwan la khusyuk tgk!
Khusyuk2 pun dgn mulut2nya skali pokpekpokpek!
Ngalahkan Ong Kim Swee
^__^
(Sorry Papa! :P)

5 comments:

mamalieyna berkata...

betul3x...cemas gak kak eina layan bola mlm tadi, berdebar2 bia dh masuk separuh msa kedua..seb baik KFCM tangkas kan..huh~ berpeluh..hee~

amiey lee berkata...

nad - heee kta tk suka tgk kfcm..nyampah..tapi nasib dia jaga gawang ok... hahahhahahahah apala daku ni

Imaan09 berkata...

papazakwan xpueh ati tu ong kim swee kena kuar padang..hehe.. tu aa,tgk gak semalam, walaupun sikit, tapi sempat tgk masa gol dijaringkan.. bergema kawasan apartment dgr org sorak..haha

wan nurul hezrina berkata...

malaysia boleh!

syawalsimpsons berkata...

masuknyer minit ke 18....baru sangat..nak tunggu sampai minit ke 90 abis...dah tu tambah 5 minit lagi...adohai kecut perut jr...lagi2 bile dah nak abis...asik pandang kat masa tu je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...