22 November 2011

Makan2, Lepak2, Borak2 ~ TERBAEEEKKKKK :)

Siang Sabtu dah jenjalan kat Summit USJ
Malamnya pulak kami gi umah The Naims kat Puncak Jalil
Sebab ada Potluck Party sempena The Naims pindah umah baru
Heheheheeh....

Lagipun dah lama tak berkumpul dgn kengkawan SERATAS
^_^
Rasa excited semacam jek!

MamaZakwan bawak kek coklat ngan mi goreng jek
Tu je yang larat nak dimasak, huhu!

Zakwan tak cukup tido
Sebab siang tak tido
Sampai umah The Naims, nanges sokmo dekat sejam stgh!!
Geram btul MamaZakwan dibuatnya
Ye la, kita nak la jugak borak2 sbb lama tak jumpa
Tapi pengabesnya kene abeskan masa dgn Zakwan jek
Nak pujuk2 kasik diam punye la payah!
Ngengade!
Nak dekat balik baru berenti nanges
Penat gamaknya, huhu!


Sessi fotografi beramai2, yeay! :)

Ni gaya macam amik gmbr kelas dolu2, hehe

Budak yg takmo berenti nanges!
Dapat hadiah tu baru senyap

Sessi borak2 golongan mak2 ^_^

Sessi borak2 golongan pak2
Kat luar jek, senang nak menghembus! =P

Makanan2 malam tu
Alhamdulillah.. kenyang ;)

Red velvet cake Aunty Naim ;)

Muffin from Aunty Ida ;)

Kek coklat MamaZakwan, hikhik =P


Rasa seronok sangat2 sebab dapat kumpul reramai camni
Dah dekat 13 tahun kami sume berkawan
Sejak 1998 hingga sekarang
Rasa sayang sangat2 dengan hubungan persahabatan camni
Sejak masing2 single mingle
Sampai la dah kawen n beranak pinak
Hope persabahatan ni trus kekal selamanya hendaknya
Sayang korang!

Kawan2 masih berhubungan dengan kawan2 sekolah korang tak?

p/s :
Thanks The Naims, sbb kali ni sponsor tmpt makan2 =P
(Nape The Naims? Sebab diorang ni hubby n wife nama Naim ^_^)




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

6 comments:

Salina@IbuAqil berkata...

OOOOOOO pandai erk..
Kalo nangis tuh maknanya nak adiah ler tuh erk.. ;)

mom.4.two berkata...

wow...naim nmpk bulat pas kawin..bahagia...eheheheh

amiey lee berkata...

best kan reunion mcm nih

Dalila Hamid berkata...

best la dpt kumpul kgkawan camni.. smbil makan2

lia berkata...

best tgk korg....

aku?

contect tp x jumpa ha3

wan nurul hezrina berkata...

sangat happening=)suka cake n muffin2.sedapnya=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...