23 Disember 2011

MAAFKAN MamaZakwan & DOAKAN Yang Terbaik Ya!

~sticky post until 23rd Dec 2011~

Mode:

Tak menentu saat ini
Selalu jek rasa riso
Riso tak sempat nak mintak maaf kat sume orang
Riso nak bersalin nnt
Riso kan Zakwan jugak...
Almaklum tak penah berpisah lama2, huhu!

Arini dah 30 November 2011
Arini jugak MamaZakwan dah genap 37minggu peknen
Esok dah masuk Disember
(cepat jek masa berlalu)

Mengikut due date yang doktor bagi
MamaZakwan dijangka bersalin pada 23 Disember 2011
Maknanya, ada lagi 23 hari
(dupdapdupdap..!)

Tapi kita hanya merancang...
Tuhan yang menentukan segala-galanya
Nape MamaZakwan cakap gitu?
Ye la, mmg la tarikh jangkaan bersalin lagi 23 hari
Tapi macam2 bleh jadik
Mana tau tercepat lagi dr tarikh asal ke
(dupdapdupdap makin lajuuuu..!!)
Takpun terlambat lagi ke...
(zakwan dulu lambat 3 ari ~ 40minggu, 3 hari)


Di kesempatan ini
Dengan rasa rendah hatinya
MamaZakwan nak mintak ampun dan maaf
Dari hujung rambut hingga hujung kaki
Andaikata
Terkasar bahasa, tersalah tutur kata, terguris kan hati kengkawan
Sepanjang MamaZakwan menulis kat SuperHero Mama ni
Ataupun masa meng'komen' kat blog kengkawan
Maaf kan MamaZakwan ye

Thanks jugak sbb sudi berkawan ngan MamaZakwan ;)

Doakan MamaZakwan ye
Moga2 kami selamat menempuh saat2 kelahiran nnt
Dan semuanya berjalan dengan lancar, Insya-Allah



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

43 comments:

Ibu Ayra berkata...

semoga selamat semuanya nad...insyaallah....

Aisy Nasiha berkata...

saya doakan semoga nad selamat bersalin..dan dapat baby yang sihat serta comel.. tenang2 ye..

MamaYatie berkata...

tak nak maap...........
sbb................
takde salah apa nak dimaapkan....
hihi

eB ezrin berkata...

23 disember? my anniversary tuhpuh2.. mtk2 la betoi. hik3
semoga semuernyer selamat insyaallah :)

Nigina berkata...

heheh... saya maafkan hehehe... jgnlah risau nad... banyakkan bertenang..mmg dlm hati ni dup dup kan.. insyallah gina kat sini doakan semuanya selamat dan berjalan lancar...

Gieyana berkata...

moga semuanya selamat k Nad..jgn risau2 k..

kak G dulu ms bersalinkan Nureen awl 2 minggu dr due date..:)

Salina@IbuAqil berkata...

Akak maafkan dik walaupun hakikatnya x ada apa salahnya nad pd akak.. Nad jgn stress sgt2.. Insya'allah dik allah swt akan pemudahkannya.. Akak doakan nad dr jauh.. Itu je yg mampu dik.. Huk3!!! Hati ku lak sayu..

Cute MuM berkata...

semoga selamat bersalin yer..
tak sabar nak tgk gelagat zakwan dapat adik pula..

mummy_ayu berkata...

semoga semuanya selamat....

MRS. K berkata...

23hb tu aniversary i tau.. hehehe

Anamarza berkata...

InsyaAllah semuanya akan dipermudahkan...Amin!

Noli@Ibu Wafa berkata...

gud luck mamazakwan..moga selamat sume..aminn

sue zainun berkata...

insyaallah..semoga semuanya selamat..:)

Alycia berkata...

alycia doakan smuanya selamat...

aimaniman berkata...

salam kenal dan salam mempolo sini
wow.. menghitung hariii.. teringat time dulu2 akak.. seram plus tak sabar kann... seram nak lalui lagi saat2 tuw tp x sabar nak dapat baby.. eeeee smoga semua slamat ibu n baby ye..

mama rifQy berkata...

insyaALLAH..sumenye selamat.Amin..nanti kalo dah deliver,cepat2 update tau..suh papazakwan lak yang mengarang!!

*∽ IZAN ∽* berkata...

alamakkk... K.Izan pun ikut berdebar-debarrr dengan entry Nad tauuu.. kita beza seminggu je kottt.. K.Izan pun dah nak masuk 36 minggu ni.

Apapun K.Izan doakan semoga segala urusan kali ni di permudahkan ye Nad..!! Aminnnn

Mesti Zakwan tak sabar dah nak tunggu adiknya nya keluar tuu nanti!

mamalieyna berkata...

insyaallah dipermudahkan..samalah kak eina pun..mintak maaf juge.. plg terfikir time nk bersalin nnti, camna arif, tak pernh berpisah malam dgn dia..huu~

Zue AnnaLeeya berkata...

dah tak lama tuh nad...
klu akak pon dupdapdupdap gak... huhu...

Insyaallah semenya selamat...
akak doakan yg terbaik utk nad dan baby...
smoga dipermudahkan... aminn..

mama tisya berkata...

smoga smua dipermudahkan..nanti dlm pantang ada on fb tk..kot2 nk tagged contest...hehehe

Myra Jay berkata...

InsyaAllah mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan ye kak, jangan risau sangat k :-)

Banyakkan berdoa..

~diAhOntHeblOg~ berkata...

same la kite..salam kenal..tq..

Cho Zila berkata...

memang bila nak dekattu risojerkan.. harap dipermudahkan... akak jarang dup dup gitu sebab dah tau cukupjer 36 minggu doktor kasi tarikh samada ceaser @ induce.... gitu banyak masalah masa ngandung...

Wanita Mutalib berkata...

tata doakan yang tebaik buat mama :)

erk. yg g tutti frutti tu, mak gi ngn naim hheehehehehe.. dia kan bijak bebenda gitewww heee... dia yang bayar pon wakakaka :P

gudluck mama!!!

azura samsuddin berkata...

zura doakan semuanya dipermudahkan oleh Allah, senang bersalin, baby n mama sihak hendaknya, aminnnn

munna berkata...

INSYAALLAH SEMUANYA SELAMAT DAN AKAN DIPERMUDAHKAN NANTI...

ieda berkata...

selamat menyambut ahli baru....moga semuanya berlaku dalam keindahan...insyaAllah.

Nadiah Sidek berkata...

semoga dipermudah Allah bersalin nanti :)

ch@ berkata...

insyaALLAH everything will be ok kak. wow! 37w, aie dah lahir.
kita maafkan akak, kita pun sama ye kak. i'll be pray for u kak, smoga dipermudahkan.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

itula kan terasa cepat jerk masa berlalu..x lama jerk lagi tu, walaupun dah bersalin untuk kali keberapa pun perasaan berdebar tu tetap ada kan..
k.eija doakan moga dipermudahkan segalanya..

yan berkata...

salam kenal.


masa akak peknen dulu, minggu2 akhir tu akak minum 1 st minyam zaitun. amalkan sampai waktu nak bersalin. petua saja.. INSYALLAH..

wan nurul hezrina berkata...

takder ape yg perlu dimaafkn..selamat melahirkn ky.tarik nafas dalam2..

ytekecik berkata...

semoga senmuanya selmt... mamazakwan mesti kuat k

kayyana berkata...

semoga semuanya selamat ye mama zakwan..

Pn. Zana berkata...

semga selamatnye.
if berslin 24dec,sama ngan my Ammar ..:)

mama_umar_maryam berkata...

semoga selamat dear..insyaAllah :)

LIP (^_^) berkata...

Moga dipermudahkn dn slmt kedua duanya

Adyshariz berkata...

smoga selamat bersalin, dan sihat keduanya..amin

eRiNsZ berkata...

jom join contest senang kat blog erin: http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html yang lain pon jom join

mekchu berkata...

semoga dipermudahkan segala urusan bersalin dan berpantang. Mekchu doakan yang terbaik utk mamazakwan ok..

Masni Syafie berkata...

semoga selamat bersalin and berpantang =)

~aSHa~ berkata...

semoga semuanya selamat yer...dup dap dup dap tgu kehadiran org baru

Salina@IbuAqil berkata...

TAHNIAH DIK!!
Atas kelahiran permata kedua Nad & Suami.. ;)
Selamat berpantang dik..
Balik teluk intan ke Nad?! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...