24 November 2011

::: KUAK LENTANG | Aksi Baru :::

Ni la gaya terbaru Zakwan
Suka bebeno berkuak lentang atas tangan sofa tu
Kemain khusyuk plak tu!
Sampai tak sedar MamaZakwan snap2 gambar dia ;)

Tangan tetap pegang Mc Queen ;)

Siap topang dagu lagik! ;)

Agak2nya apa la yg khusyuk sgt tu..?

Ha...!
Sebab ni la dia khusyuk sangat...
Sebab tengok kartun Jungle Junction

9 comments:

mamalieyna berkata...

channel ni mmg buat anak khusyuk dan tawadhuk...huu~

makpak nk tgk channel lain pun takbleh tau, dia aje yg menang..hu~

comel je abg zack tongkat dagu camtu ^_^

Nigina berkata...

patutlah... hehehe... sy pun suka tgk jungle junction nie hehehehe

syawalsimpsons berkata...

sama la ngan syawal...kalo tengok kartun dah macam dier sekali masuk dalam TV dah

mama tisya berkata...

bahaya tu cz sipi2 je..hehehe

amiey lee berkata...

heee alahaiiii bro to be..ni cuteeee nnti ajak adik sama duduk atas sofa gitu ye huhuhuhu

mummy_ayu berkata...

leka kan bila diaorang tgk katun..

maszmadi berkata...

lorrr pesen gitu pulak tengok tv... hoho khusyuk betul.....

eB ezrin berkata...

miripnyer prangai aed. :)

wan nurul hezrina berkata...

AMBOI WAWAN=0MESTI TEMPAT FABRET2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...