25 November 2011

::: Jalan2 Cari Makan | ABC Baik Punya! :::

Minggu lepas Lia ada wat entry pasal ABC special
MamaZakwan tengok gambar je pun dah terliur
Tu baru tgk jek
Blum rase lagi, huhu!
Cuba kengkawan plak yg pi tgk kat blog Lia
Huisy, sure tak tido malam cam MamaZakwan, haha!
^_~

MamaZakwan dah dok teringat2 jek
Malam Ahad aritu
MamaZakwan ajak jugak PapaZakwan
Pi terjah Seksyen 2 Shah Alam
Semata2 nak cari ABC Special ni la
Naseb baek masih igt2 sket jalan nak ke sana, huhu!

Lia, btul kan kedai yang ni..?


Bapak punya ramai orang kat situ!!
Takde tmpt duduk kosong langsung, huhu!
Sume full!

MamaZakwan ni punya la dok usap2 perut
Kot2 ada yang ksian kat mak buyung ni
Hahahaha!!
=D
Tapi malangnya,
Sume orang tgh kelaparan
Takde nye perasaan kesian kat orang lain
Baik la diorg kesian kat perut diorg sendrik, hehehheh


Setelah setgh jam menunggu
MamaZakwan dah tak tahan dok diri lelama
MamaZakwan suggest kat PapaZakwan
Tapau jek la ABC tu
Takpe la kalu tak dpt makan kat situ pun
Janji dapat makan ABC nya, huhu!
Lagipun ksian kat PapaZakwan
Sebab esoknya kan Isnin..
PapaZakwan keje

Makanya
Kami pun tapau je la
PapaZakwan punya Peanut ABC
MamaZakwan punya ABC Aiskrim
Rupa takde la seindah kalu makan kat sana

Tapi rasa dia............................
Pergh..!!
Memang terasa nak lagi!!
Serius!

Ni MamaZakwan punya
ABC Aiskrim ~ RM3
Dalam kete sblm sampai umah dah abes dah, hehe...


Ni PapaZakwan punya
Peanut ABC ~ RM3 jugak

MamaZakwan tgk sendrik ABC yang ditapau ni pun
Cam biase2 jek ABC ni
Tak nampak special pun
Tapi serius tak tipu
Rasa dia sedap!

Alhamdulillah....
Dapat gak merasa ABC super duper sedap sebelum bersalin ;)
TQ ek Lia! :)

p/s :
Rasanya,
ABC ni penah masuk Jalan2 Cari Makan kat TV3 tu


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

Aisy Nasiha berkata...

wah bestnya..nad mkn mcm2 sblm bersalin ni tau..nati kena pantang lama....sy pun nak cuba jg la nati..

e!ya berkata...

adoiii meleleh tgk ABC niehh..terasa mau mkn tapi jauh nun kat s.alam..tapi klu ibu preggy wajib pegi kannn..

lia berkata...

Nad, Alhmdlh ko dpt cr kedai ni... Btol da tu...

Super nyummyehhh kan...

Nenaper x tapau skali mee goreng sotong power tu? Pon nyumeehhh gak tau...

Kot p g len kali, cr kedai nama fradoo lak, abc c2 pon sedap, setanding dgn yg ko da p tu, kat foodcourt yg sama...

nadya berkata...

teringat abc freedo.. sumpah sedap!!!

eB ezrin berkata...

mkn puas2 tau nad, kang kena pantang lamer ;p

amiey lee berkata...

ni sbb ibu mengandung ni heeee

Myra Jay berkata...

Sedapppnyerrr ABC, terus rasa hati nak mencari jugak..:)


**Kak ok je kalau nak soh belanja CKT, mai Penang k** :-)

Aisy Nasiha berkata...

nad : sy ptg td ada pergi kwsn uitm, teringat entry nad ni trs cari kdai ABC.. tai yg kelakarnya sy dh salah gerai...pergi tempat yg betul dh...nama kedai tak ingat, jd main duduk je...kui kui kui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...