24 November 2011

Dekat 2 Jam NANGES, Balik Umah, Takmo Tido Pulak...

Ni la budak nya!
Geram btul MamaZakwan & PapaZakwan
Masa sessi makan2, lepak2 & borak2 tu
Bleh plak budak bertuah ni nanges meraung2!
Dekat 2 jam!
Sebabnya?
Sebab tak tido siang
Pastu malam tido kejap je sblm smpi umah The Naims
MamaZakwan & PapaZakwan dah nak dekat surrender dah
Dah rasa cam nak balik awal dibuatnya
Gara2 budak ni punya pasal la
Huhuhu..!!



Elok lepas 2 jam dah nanges2 tu
Tetibe jek Zakwan berenti nanges dengan sendriknya
Pastu mintak makan, haha!
Tau pun nanges lama2 tu penat!
^_^


Kul 12 tgh mlm
Sampai umah, dah Zakwan takmo tido pulak....
Ralit dok main menan
Pemberian Aunty & Uncle Naim
Main la die sengsorang
Ntah pukul brape pastu baru die tido ntah
Huhu..!
Mak pak nya dah tak larat dah
Dah la PapaZakwan ada misi penting keesokan harinya



Zakwan, Zakwan....
Lenkali takmo cenggini lagi tau!
Nanges2 kat umah orang... Malu la!
Penat Mama nak pujuk2


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

11 comments:

♥cikmOt♥ berkata...

dugaan tu mama...hehehe

kayyana berkata...

hehehe.. nangis sbb tak cukup tido kot.. jgn stress2 tau mama zakwan.. zakwan nak memanja abes abesan sebelum adik kuar.. tp zakwan good boy.. main sorang2 tak kaco mama papa die tdo ke?

syawalsimpsons berkata...

kikikiki..syawal pon suke tido lmbt men sensorang..leh geng la ngan abg wawan....

Zue AnnaLeeya berkata...

haihhhh... abg zack nak dpt adik gitulah...
wat pangai jer manjang....
airel pon sama....
geram kan????

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

aduh kesian mama n papa dia..

Salina@IbuAqil berkata...

Alahai!! Along ngamuk nape?! Nnt dh ada baby jgn ngamuk2 nanes mcm ni lg tau.. Cian mama penat nnt..

ADEEYA berkata...

Berani ek tak tdo sorang2 je ish :D

mekchu berkata...

2 jam tuuuu... ini kes protes tak dapat menan baru ke apa ni... ingat pesan mama, len kali jgn buat lagi tau..

Alycia berkata...

tension kan kalau bwk jln anak asyiok nangis.. blk rmh lah jwbnya hehe...

mamalieyna berkata...

aduhai....abg zack nak menduga kesabaran makayah dia tu.huuu~

MrS. F!zA berkata...

hihihi..mmg dugaan kalo ank nangis kt rumah org..tk sng dibuatnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...