15 November 2011

::: DAISO-Jepun :::

MamaZakwan tak penah tau kewujudan kedai ni
Aunty Wawa la yang introduce kan kat MamaZakwan
;)

Biasanya mana2 ada Jusco
Adala bahagian utk Daiso ni

Nampak sangat dah lama tak jejak kaki
@ Jusco AEON Bukit Tinggi
Kedai BB Max yang sebelum ni tutup utk renovation
Rupa2 nya dah bertukar jadik kedai DAISO-Japan
^__^
Best, best!


Bagi MamaZakwan
Best kedai ni ;)
Sebabnya macam2 barang ada dengan harga tetap RM5 setiap barang
^_^

Barang2 nya plak sume2 pun dari Jepun
Dari barang yang biasa2 sampai la barang2 yg cam kurang biasa dilihat
=P

Kena gak hati2, hehehe...
Pikir2 dulu sebelum kaut sume2 barang yang berkenan, haha!
Ye la, walaupun setiap barangnya RM5
Tapi kalu dah sume barang2 pun nak dirembat
Pandai2 pikir sendrik la kan berapa harganya nanti, hehe

PapaZakwan pun dah start suka nak bershopping kat kedai ni
Ada la tu yang dia berkenan
Dah siap ajak awal2 ujung bulan ni ;P


p/s :
Naseb baek dpt tahan napsu nak bershopping kt kedai ni aritu
Hehe...

10 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue pon suke G daiso kt ioi jusco puchong...barang dier mmg RM5 semua...suke3...kalo nak cari barang2 macam2 ada....senang...sue pon suke bile kat sini...tau2 hampir RM40...amik ko...

MrS. F!zA berkata...

tk pnh tahu pon kedai ni..jusco terpilih je kot kn?

lia berkata...

nad, kalau kat jepun... depa panggil kedai 100yen... smua pon 100yen ;p

MRS. K berkata...

kite dah lama berhajat nak pegi daiso ioi, tapi x sampai lagi. huhu

Imaan09 berkata...

menarekkk kan kedai ni.. skang jusco dah ada..dulu ada kt cineleisure je klu xsilap..jauh gak nk g..skang dah merata2, ok laa..
barang2 jepun, pelik tp practical.. rm5 ja..

mamalieyna berkata...

tak pernh g jusco bkt tinggi la..huu~ kalau tak mesti sama tergoda nak soping2 aje..hee~

kayyana berkata...

RM5 hinggit je??? hehe,, gile murah

MamaYatie berkata...

ohh..tak tahu pun kedai ni
kalo gi jusco BT pun tak sempat nak perasan agaknya...hahaa

MamaYatie berkata...

ohh..tak tahu pun kedai ni
kalo gi jusco BT pun tak sempat nak perasan agaknya...hahaa

*∽ IZAN ∽* berkata...

Jusco BT pun dah ada DAISO..? wallaa.. cantekk lah.

K.izan selalu pergi kat IOI puchong.
Kalau rindu2 barang dari Jepun memang jejak sini. Byk barang2 dapur yg berguna dan boleh pakai kat rumah.

Betul cakap Nad.. kalau tak beringat, walopon 1 item RM5, sekali bayar leh cecah RM100! kekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...