03 November 2011

:: Cer Tengok PERUT MamaZakwan...^_~ ::

Ni gmbr2 lepas kami makan Pizza Hut
Kebetulan SYABAS ada wat event kat luar Tesco Shah Alam
Dari dlm Pizza Hut lagi Zakwan dok merengek
Nak mintak belon dari clown yang ada kat luar tu

Lepas makan
Kami pun pegi la kat clown tu
Uisy, tak tahaaaaaannnn...!
Sombong banget ngan Zakwan!!
Tak friendly langsung!
Sebab Zakwan nak belon jugak
Ku turutkan jua, huhu!

PapaZakwan sempat snap2 gmbr kami ;)
Terkejut MamaZakwan tgk perut sendrik, haha!

Gini rupenye rupe paras perut ku
Dari pandangan sisi, haha!! =p

Clown yg bo-layan Zakwan ;(

Dapat pedang ni, trus blah! ;p

2 comments:

mamalieyna berkata...

kalau arif ni takut nak dekat dgn clown..hee..

bulat je kan perut..sama lebih kurang kak eina dah haa...dh sarat rasanya..hee~

ADEEYA berkata...

huahuahua clown. me takutt clown. dari kecik sampai sekarang. dari jauh namapak dah larii! :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...