26 November 2011

::: BERDUA Sahaja ^_^ :::

Ye
Arini kami dok berdua je kat umah ni
PapaZakwan pepagi lagi dah bertolak balik Teluk Intan

Hajat di hati mmg nak ikut balik
Tapi bila memikirkan keadaan diri
Yang semakin tak larat nak travel jejauh ni
Baik la dok umah dendiam, huhu!
Lagipun PapaZakwan balik ari jek
Malam kang insya-Allah sampai la umah...


Zakwan gud boy ek sayang..
Mama dah tak larat nak pokpekpokpek dah..
Huhu..!
Tau Mama dah tak larat
Jangan plak Zakwan duga2 Mama tau!
Ada Mama jadik naga Merlin tu karang!
Sampai kuar2 api, haha!
Mama tau Zakwan gud boy ;)


Hepi weekend kengkawan!
Mesti byk aktiviti korang kan..?
Almaklum cuti 3 ari
^_^



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

2 comments:

mama rifQy berkata...

xde la banyak sgt akt..baba Iqy ade job wedding..melepek je la mama ngan Iqy kat umah!!!

*∽ IZAN ∽* berkata...

samelah kita Nad... 3 hari melepek kat umah je laaa.. paling2 pun gi window shopping kalo larattt...

perut dah makin beratt.. tak sabar lak nak tunggu baby keluar eeheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...