14 November 2011

:: AidilAdha2011 | BERANI BEBUDAK Ni..! :) ::

Ni gambar2 masa Aidiladha aritu
Masa kat kampung PapaZakwan ;)

MamaZakwan takde kat tmpt kejadian, huhu!
Sebab kena tinggal
Sampai ati Zakwan, uwaaaa...!

Tapi PapaZakwan bawak kamera
Tu sebab dapat gak tgk apa Zakwan buat masa aktiviti menyembelih
^_^

Zakwan & Abang Akim
Siap pegang2 lagi kepala lembu tu!
MamaZakwan..? Idak la... Huhu! ;)

Zakwan ikut je kemana Abang Akim pegi
Binatang besar2 camni Zakwan tak takut
Kalu rama2 ke, pepatung ke, spider ke.. Takut kemain!

Sebelum

Semasa

Selepas



7 comments:

Zue AnnaLeeya berkata...

brani gak zakwan... duk dekat2 dgn kepala lembu tuh...
airel hari tuh, nmpak kaki lembu pon dia dah meraung... huwaaa....
penakut sgguh... huhuhu

lia berkata...

seyes... Zakwan berani... kalau acik, x mungkin la nak dekat ha3...

LYAfrina berkata...

huhu... berani sungguh.,siap pegang kepla lembu tu..kt y beso ni pon..ada takut2..

tp ni lah y dkatakan ank lelaki kan..mesti berani

LYAfrina berkata...

huhu... berani sungguh.,siap pegang kepla lembu tu..kt y beso ni pon..ada takut2..

tp ni lah y dkatakan ank lelaki kan..mesti berani

mamalieyna berkata...

beraninye Zakwan...issh acik na pun tak berani tau..hee~

Nana berkata...

hahah nad takut ke
ktorg ada je gmbr ngan kepala lembu hahah
siap kita belah kepala nak amek lidah dia

MrS. F!zA berkata...

kita tk blh nk tgk sembelih2 ni..cpt sgt kesian.. selalu nenek marah kata kalo kesian mana blh mkn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...