24 Oktober 2011

::: Zakwan Yang MENGADA-NGADA! =P :::

Aritu Aunty Yaya ada belikan Zakwan botol susu ni
Brand Tommee Tippee
Yang saiz besar, harga dalam RM30 lebih kot

Tapi tu la masalahnya...
Zakwan takmo!!!
Geram btul MamaZakwan!

Jenuh nak kene pikir
Cemane la nak buat Zakwan suka minum susu dalam botol ni
Dah beli mahal2 takmo plak!

Pikir, punya pikir, punya pikir..
MamaZakwan dapat idea! :)
Lepas je di adjust2
Akhirnya nak jugak Zakwan minum dalam botol susu tu

Kemain lagi kaki die..!
Tangan tetap pegang kete mainan...

Macam2 gaya, macam2 pesen!

MamaZakwan buat cemana sampai Zakwan bleh terima botol ni?
Hehehehehhe...
Senang sangat rupa2nya
Nape la tak terpikir sebelum ni, huhu!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

MamaZakwan tampal ngan sticker Mc Queen
Hehehehehehe



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

10 comments:

eB ezrin berkata...

ok la kalo leh tmpl.. kami nih, sumer sticker kena cabot... aerish & aed x leh tgk sticker... huwaaaaaaaaaaaa

syawalsimpsons berkata...

mmm...nampak sangat wawan peminat tegar cars ni...tahniah mama zakwan kerana buat wawan boleh minum susu botol

amiey lee berkata...

hahahahhahaha comelllllllllll zakwan........misi berjaya ye nad??

heee sarah plak ngan ashraf abis dlm kete depa tampal sticker upin ipin

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

ooooo.nab memang kreatif..zakwan nui memang peminat tegar "kereta merah"...

mama rifQy berkata...

bukan main lagi ye....obses sungguhhhh!!!

mamalieyna berkata...

comel botol tu kan..k.eina pun dok usya2 gak.tp tak terbeli..hee~

idea bernas tu..zakwan pun happy..hee~

sue zainun berkata...

ooooooo camtu rupenye..hahaha sib baik dia nak kan..kratif tul mamanya..:p

MrS. F!zA berkata...

hahah tampal cars trus nak botol..demand tau si ensem zakwan ni..

Gieyana berkata...

hahaha..kreatif ko Nad..at last nk gak dia minum susu..:)

eima berkata...

bubuh ape die suka terus nak... bijak buijak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...