28 Oktober 2011

::: Zakwan : ROTI CANAI Satu..! :::

Cuti Deepavali aritu
Pagi2 lagi kami dah ke Mydin USJ
Gi beraya, hehehe...
Takde la, gi cari barang2 dapur yg semakin kering kontang
Ngeh, ngeh, ngeh =p

Sampai2 kami pi breakfast dulu
Sebab dari malam nya Zakwan dok mintak roti canai sokmo!
Makanan feveret Zakwan ;)

Kalu pi mamak
Dia order utk diri sendrik je
"Roti canai ~ 1, Teh ais ~ 1"
Cam orang besar jek lagaknye, huhu!

Tengok je la cara dia makan...
Hemmmm
^_^




Sampai mendongak2
Siap nak cicah2 lagi..
Waiter tanya nak cicah dgn susu ke gula?
Zakwan jawab ~ kuah dal! ;)



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

7 comments:

Aisy Nasiha berkata...

bestnya tengok zakwan makan....

amiey lee berkata...

hahahaa bagusssssss zakwan...dri kecik dh belajar mkn kedai mamak..nnti leh lepak tgk bola ngan papa zakwan..

ibu leh tgk drama tv kt umah ngan adik heeeee

MamaYatie berkata...

isk3x...
tengok zakwan makan roti canai tu mmg terliur jadinya...penuh perasaan...selalu makan roti canai kat kedai mamak BSP yg tepi sekali tur yer...hehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

boleh kawan kak farisyah nie..hantu roti canai mcm pak dia

Salina@IbuAqil berkata...

berselera sggh dia makan.. abeh ke tu syg? ;)

wan nurul hezrina berkata...

bila makan mendongak ke lagit means sangat sedap=)

mamalieyna berkata...

amboi mcm orang besar dah haa...abang zack..abang zack..hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...