31 Oktober 2011

::: Zakwan : Mama MASAK Apa Tu..? :::

As-Salam kawan2..!
Arini dah Isnin 31/10/2011
Last day utk bulan Oktober
Esok dah November
Huhu, kejap jek rasenya, kan?

Pagi2 dah nak citer pasal makan2
Hehehehe....
Ini aktiviti MamaZakwan minggu lepas

Selama ni MamaZakwan tak penah nak try masak spageti
Tapi nape ntah aritu tetibe terasa nak buat
Alhamdulillah...
Senang rupenya, haha!
Rasanya pun boleh tahan ;)





Siap garut cheese lagi tu, hehehe
Keje sape lagi kalu bukan PapaZakwan =p

p/s :
Tekak Melayu kot..
Takleh masuk sangat la spageti ni, huhu!
Sekali sekala bleh la....

10 comments:

amiey lee berkata...

wahhh makan spaghetii yummyyyy

eT berkata...

sekali sekala nk bertukar selera ok la...ari2 mkn ni mmg cari nasi jugak...hehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

sedapnya..lama tak masak spageti.. farisyah memang suka spageti nie..

Ya ALya berkata...

ya hari2 mkn spagheti pun tak pe.......feveret....

eisyaawie berkata...

nie bolonese kan.... sedapnya...
suka makan nie sbb ada rasa masam-masam tomato....yummy...

eisyaawie berkata...

nie bolonese kan.... sedapnya...
suka makan nie sbb ada rasa masam-masam tomato....yummy...

ch@ berkata...

kita baru je berangan nak buat. boleh akak ajar buat sos dia ;)

Zue AnnaLeeya berkata...

samala nad...
tekak melayu... susah sket nak mkn spageti bagai...
somi akak lagilah...
susah tol nak mkn mende2 gini... sbb tuh mls nak try msk.. huhu...

Cute MuM berkata...

wah.. rajinnya..
uyun jer yang tak rajin bab memasak nie..
huhu..

mummy_ayu berkata...

dah lama rasa nya tak masak & makan spagetti.. yum yum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...