19 Oktober 2011

::: SALAH SIAPA...?!!! :::

Yang naaaaak sangat dpt anak
Susah nak dapat walau dah macam2 ikhtiar
Yang senaaaaaaaaaaang dpt anak ni
Dikelar2, dibuang2, dibunuh2..

Mana la letaknya peri kemanusiaan & akal fikiran diorg ni?



KELAR BAYI DLM ASRAMA -Metro-

BETONG: Hanya kerana teman lelaki tidak mahu mene...rima anak luar nikah dalam kandungannya, seorang pelajar berusia 16 tahun mengelar bayi perempuan baru dilahirkannya sehingga mati dan perut terburai di bilik asrama sekolahnya di sini, semalam.

Kejadian menggemparkan itu berlaku kira-kira jam 7.40 pagi dan pelajar tingkatan empat terbabit dikatakan melahirkan bayi cukup sifat sebelum dia mengelar bayinya yang masih hidup itu dengan pisau pemotong sayur sepanjang 15 sentimeter.

Sumber berkata, sebelum kejadian, pelajar terbabit dikatakan gagal hadir ke kelas sehingga menimbulkan rasa curiga seorang guru lelaki berusia 41 tahun yang kemudian ke bilik asramanya.

Menurutnya, sebaik tiba di bilik pelajar berkenaan, guru itu terkejut apabila mendapati satu mayat bayi perempuan cukup sifat berlumuran darah di atas lantai berhampiran katil suspek.





Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

ADEEYA berkata...

such a messed up ppl in this world :/

delour berkata...

perut terburai??sgt keji!!!

Lily@MamaZaraZareef berkata...

banyak blog share gmbar nih..tk sanggu nk tgk rasenye dah..sedihhhh sgt..pelik cmner benda2 mcm ni leh jadik dlm asrama..=((

Mommy Aisy berkata...

Itulahnya MamaZakwan, Mommy pun pelik. Hilang akal atau dah siuman agaknya bdk ni. Kalo hilang pertimbangan pun awk bukan xde akal. Umo 16 thn tergamak membunuh! Kite ni semut pun xsmpi hati nk pijak. Inikan pula baby baru lahir.

Baby itu satu anugerah! Tapi xdihargai langsung. Dugaan sungguh! Macam2 kejutan minggu ni. Mana pergi perikemanusian kita semua sebagai manusia. Sedih!

mummy_ayu berkata...

nauzubillah..sampai mcm tu sekali baby tak berdosa tu dibuatnya...
takut tgk...

lia berkata...

speechless......

wan nurul hezrina berkata...

mummy terus rasa nak pitam nengok gambarnie...mmg kejam

Imaan09 berkata...

**DOH kannn..?isk..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...