10 Oktober 2011

::: PUKUL BERAPA Datok Harimau? ^_~ :::



Masa kat KL Sentral tu
PapaZakwan stop kejap kat booth jual jam tangan
Ada jam RM10 yang PapaZakwan berkenan

Masa tgh belek2, pilih2 tu
Bleh plak Zakwan terperasan jam tangan Mc Queen!
Tokey tu pun bijak
Jam2 tangan bebudak die letak kat belah2 bawah jek
Memang konfem2 la budak cam Zakwan ni bleh perasan

Sebelum Zakwan merengek2 guling2 atas lantai
MamaZakwan pun belikan la jam tu
Sebab MamaZakwan dah sedia tau Zakwan suka kat Mc Queen
Lagipun,
Kalu nak beli yg original mana la MamaZakwan mampu, huhu!
Jadik la daripada takde langsung, hehe


Papa & Zakwan dgn jam tangan baru masing2 ;)

Zakwan eksaited ada jam tangan sendrik ;)


Tapi tu la dia..
Kalau dah selama ni tak penah ada jam tangan
Setiap 5 minit Zakwan akan tanya
'Mama, pukul berapa datok harimau?'
Sambil belek2 jam kengkonon cam paham jek
Hahahahahaa...!
Memang lawak btul la Zakwan ni
Sampai kan Mama&Papa jenuh nak jawab dah ;)



Balik umah, tido malam tu pun dgn jam tangan jugak
Bukan jam je nak Mc Queen
Baju pun nak Mc Queen..
Hemmm, layankan aje! :)

7 comments:

lia berkata...

zakwan nyer cars... amsyar nyer ben10

tp ok la, nak start ajar tgk jam ;p

Wanita Mutalib berkata...

ei geram. tetiba rasa nak baby boy cepat2. hmmmm.

syawalsimpsons berkata...

syawal ngan boboi boy..kikikkiki...menjerit bile nampak boboi boy

mummy_ayu berkata...

ala tomeinya..sampai tido ngan jam...
Ian & Iris tak tau la berapa banyak dah beli & semua pun hancur..

MamaRifqy berkata...

wah..zakwann...Iqy ade botol air mcqueen! mesti zakwan nak jugak kan?? soh mama beli..hikhik

mamalieyna berkata...

amboi minat tul zakwan sama Mc queen yek...hee~

kalau arif asal tnya pukul brapa je, mesti dia jwb..6..taktau pasai pa..hee~

haa sleep pun dgn jam di tgn yek..hee~ budak2, mmg excited bila dpt sesuatu yg dia suka..^_^

amiey lee berkata...

hahaha lawak la zakwan ni.. sarah pun gitu...ari tu beli jam barbie tuk dia..pastu bila kta tanya dia "sarah dh pukul berapa?" nnti dia jwab "kul nam" - dari pagi smpai ke malm jawapan dia sama aja kul nam heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...