10 Oktober 2011

:: PLAN Kami MENJADIK, Yeay! =D ::

Sepertimana yang telah dirancang, digembar gemburkan sebelum ni
Alhamdulillah, menjadik jugak plan kami
Nak bawak Zakwan naik keretapi
Sempena adiah besday Zakwan yang tak seberapa, huhu!

Sabtu pagi dalam kul 9
Kami dah gerak dr BSP ke Batu 3 Shah Alam
Naseb baik la tak ramai orang pepagi tu


* KAMI*
Zakwan masih blur2 lagi..
Asek tanya jek, 'Nak pegi mana ni Mama?'
Mama jawab, 'Kejutan!!' ;)

Zakwan dah excited nmpk komuter!
Tak sabar2 nak naik dh, hehe...


Dalam kul 10 kami sampai KL Sentral
Lama giler tak jejak KL Sentral ni!
Dah banyak perubahan, huhu!
Pi makan breakfast jap kat food court
Harga tak yah citer la..
Bila dah sampai tengah2 KL ni
Kena paham2 sendrik je la, huhu!
^_^

Zakwan & Papa

Zakwan & Mama! :)

Lepas makan
Kami gerak beli tiket Putra LRT plak
Sebab nak ke KLCC

Zakwan ngengade nak dukung2 plak...


Dan......
Yess...! Akhirnya kami selamat sampai KLCC
Giler banyak perubahan kat Suria KLCC tu
Almaklum baper tahun dah tak jejak, huhu!
KFC pun tak jumpa, haha!


MamaZakwan berlatar belakangkan ofis lama, haha!
Tu kat bangunan UOA tu ha..
Ofis Mama dulu tingkat 19 =p


Apa kami buat lagi kt KLCC??
Tunggu tau...! ;)





Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

13 comments:

Nana berkata...

xde kfc dah
dia dah tutup
xtau la nak renovate ke
nak buka kedai lain

JaSSNaNi berkata...

Hepi besday to abang zakwan..semoga zakwan membesar sihat dan menjadi anak yang soleh.. aminnnn...

best nyer zakwan dapat naik thomas&fren.. kalau haikal ketapi dia panggil thomas.. eheheh

*∽ IZAN ∽* berkata...

betul betull!! budak2 memang excited sungguhh bila ajak naik train/lrt/komuter kat KL.

wah suprise ni nak tunggu aktivity kat KLCC eheheheheh

amiey lee berkata...

heeeee nad keje kt uoa ke dulu...??? alahai kalau keje lagi skrg ari2 la kta jumpa kan??? emy kt convention centre aja..jadi ke masuk aquaria..ari tu nk bgtau kalau masuk bgtau emy..sbb emy leh la belikan tiket

amiey lee berkata...

cop cop... tgk cantikkk nye grand hyatt yang baru tuh kan...

ummiaqeef berkata...

waa..seronot la dia..kite je x pernah2 lg bawak aqeef, hehe

MamaYatie berkata...

kfc kat ner?bukan ada dlm KLCC tur..kat floor C, baru gi khamis lepas

mama tisya berkata...

wah sronok zakwan jln2 naik train...klcc mmg byk perubahan..kfc ada tp kt blkng tmpt br

Ya ALya berkata...

berseri sungguh nad time prgnant ni....

♥ Elin ♥ berkata...

seronok zakwan klua sama mama n papa eh.HB zakwan.

syawalsimpsons berkata...

akhirnyer tercapai jugak hasrat wawan kan...

MamaRifqy berkata...

kite lagi la lame tak g sini!!! dah bertahun sudaahhhh

mamalieyna berkata...

best..best...arif pun tak pernh naik lrt waima komuter pun..haih..nanti nk kena plan jugak ni..cian arif, nama je dok KL, tak pernh merasa naik lrt..hee~

mesti happy sgt zakwan kan..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...